MS Windows
briani 27239
Hvordan tvinger man WinXP Pro til at gå i ~
Fra : BTH [2600]

Dato : 11-08-03 08:29

Se subj.

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 11-08-03 08:40

"BTH [2600]" <juiceSLET@juice.dk> skrev i en meddelelse
news:4BHZa.21$Pp6.15@news.get2net.dk
> Se subj.

I Windows2000 skal man trykke <F8> under opstart for at komme ind til en
menu hvor du bla. kan vælge fejlsikker tilstand, mon ikke det også gælder
for XP?

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 11-08-03 09:07

On Mon, 11 Aug 2003 09:39:51 +0200, Soeren Nielsen wrote:

> I Windows2000 skal man trykke <F8> under opstart for at komme ind til en
> menu hvor du bla. kan vælge fejlsikker tilstand, mon ikke det også gælder
> for XP?

Nemlig. Bare tryk jævnligt på F8 under opstarten (så "rammer" du nok) Så
kan du vælge mellem flere typer af opstart.

--
Lars

Fra : BTH [2600]

Dato : 12-08-03 00:40

Lars Jørgensen wrote:

> Nemlig. Bare tryk jævnligt på F8 under opstarten (så "rammer" du nok)
> Så kan du vælge mellem flere typer af opstart.

Takker... det viser sig at det er mit trådløse logitech der kun kan virke
under opstart, sådan ca. hver 2 -3 gang, samme gælder hvis man vil ændre
boot F11 eller vil ind i bios

Andre der oplever dette ?

Det er det nyeste sæt fra logitech m/ MX700 mus