MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows XP installition
Fra : John Vinther Nielsen

Dato : 10-08-03 21:39

Hej jeg har nogle problemmer med fejlmeddelser der dukker op her og der så
nu vil jeg have det hele slettet, og starte forfra,
, jeg har Windows XP home editon (Dansk) hvad skal man gøre for at slette
alt på pcen og så geninstallere alt og hvad med Driver CD, DVD-cd også
videre, jeg har jo en Product Recovery CD, men fejlene forsvinder ikke ved
bare at
geninstallere på den måde! jeg tror nu også der noget der gemmer sig et sted
da jeg heller ikke kan installere Worsk Suite ordenligt!

Håber nogle kan hjælpe

Hilsen John Vinther Nielsen

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-08-03 22:10

"John Vinther Nielsen" <john-n@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sted
> da jeg heller ikke kan installere Worsk Suite ordenligt!

Har lige været der. Og jeg tænkte på samme måde: Helt forfra på et rent
system.
Således gjorde jeg, men der er sikkert andre (og lettere?) måder :

Har en W98 start op diskette.
starter maskine m. den i .
fdisker ( sletter part. og laver en ny, læs grundigt og tænk dig godt om så
du får lavet den opsætning du ønsker ).
slukker maskine.
tænder m. disketten i.
formatterer HD og jeg valgte fat 32. Se den sidste lille uge på gruppen
hvorfor.
slukker maskine
tager diskette ud
sætter W XP cd-rom i
tænder - og så skulle det køre.....
Og så har jeg sikkert glemt noget ?
--
Mvh, Ole.
Gør det lettere for alle : Slet det du ikke kommenterer og skriv under det