MS Windows
briani 27239
MSN 4.6 problem!
Fra : Lasse

Dato : 09-08-03 09:50

Jeg bruger Win2000 Sp4 UK og MSN 4.6, jeg bruger MSN til tider, og vil ikke
have det til at starte op sammen med Windows.
Jeg har slået "Run this problem when windows starts" fra i MSN, kigget i
Start-menuen, og i REGEDIT. Jeg kan ingen steder finde noget, som kan få MSN
til ikke at starte op sammen med Windows.

Nogen der kan hjælpe, eller sidder med en fix .reg fil? Kan kun finde en
..reg fil til WinXP, som kan slå MSN fra. Jeg er ikke interesseret i at
installere end anden version af MSN, 4.6 er den bedste synes jeg, og det har
også lykkedes mig at slå det fra før, nu har jeg bare glemt det.

På forhånd tak
Lasse

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-03 10:24

Lasse skrev:
> [...]
> i at installere end anden version af MSN, 4.6 er den bedste synes
> jeg, og det har også lykkedes mig at slå det fra før, nu har jeg bare

Har du husket at slå den fra i OE, for ellers
starter den aut. op når du åbner OE.

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her: