MS Windows
briani 27239
Windows Update starter ikke
Fra : Kasper Jensen

Dato : 05-08-03 17:50

Jeg får i et "pop up"-vindue besked på, at der er vigtige opdateringer
til Windows (kører Windows 98). Når jeg så vælger "vis opdateringer nu",
så kommer jeg ind på siden
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/da/default.asp?page=productupdates
&sec=criticalupdates På skærmen står der "Windows Update søger efter
tilgængelige opdateringer... 0% færdig". Problemet er bare, at det
bliver der ved med at stå (har prøvet at vente i over en time)...hvorfor
går søgningen ikke i gang? Hvad kan/skal jeg gøre ved det?

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-08-03 18:08

In dk.edb.system.ms-windows, Kasper Jensen wrote:

> [...]
>Problemet er bare, at det bliver der ved med at stå (har prøvet at
>vente i over en time)...hvorfor går søgningen ikke i gang? Hvad

Har du prøvet det der står her:
<http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/>?

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Kasper Jensen

Dato : 05-08-03 20:29

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet det der står her:
> <http://v4.windowsupdate.microsoft.com/troubleshoot/>?

Tak for det...efter at have geninstalleret windows, som blev den yderste
konsekvens af at følge vejledningerne, så har jeg fået en tålelig
løsning til at downloade opdateringerne.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 05-08-03 21:27

> [...]

>konsekvens af at følge vejledningerne, så har jeg fået en tålelig
>løsning til at downloade opdateringerne.

Jeg tror ikke at jeg forstår... Hvad var løsningen?

Fra : Kasper Jensen

Dato : 05-08-03 21:47

> Jeg tror ikke at jeg forstår... Hvad var løsningen?

Aner det ikke...På det af dig angivne links fandtes to mulige løsninger
på mit problem...den ene var at reparere Windows...Windows kunne så ikke
repereres, men måtte geninstalleres. Jeg kan stadig ikke finde
opdateringerne på det viste link i "pop up"-vinduet, men jeg kan nu
(modsat før) hente dem via "Windows Update" i Windows-start-menuen.