MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
windows XP på bærbar
Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-08-03 10:33

hvis jeg køber en bærbar pc er det så en "bærbar" version af windows XP der
skal installeres eller installerer man bare den alm XP pro?
--
VH sniper_Nolight
www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Wass Up

Dato : 05-08-03 10:40

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> wrote in message
> hvis jeg køber en bærbar pc er det så en "bærbar" version af windows XP
der
> skal installeres eller installerer man bare den alm XP pro?

Kommer lidt anpå hvilken producent du vælger, nogle af dem smider deres
"egen" XP på dvs med de rigtige driver osv. Du kan sagtens smide en alm XP
på og så selv finde de driver der skal til.
I begge tilfælde er det en "fuldblods" XP pro/home der ligge på dem.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-08-03 10:54

> [...]
> på og så selv finde de driver der skal til.
> I begge tilfælde er det en "fuldblods" XP pro/home der ligge på dem.

ok - hvis jeg køber en brugt kan jeg i ro og mag formatere skidtet og
installere en ny windows på den og skulle der så mangle drivere er det så
bare at hente driverne jeg mangler online - er det korrekt opfattet?

Fra : klander

Dato : 05-08-03 11:15

> ok - hvis jeg køber en brugt kan jeg i ro og mag formatere skidtet og
> installere en ny windows på den og skulle der så mangle drivere er det så
> bare at hente driverne jeg mangler online - er det korrekt opfattet?

Hej
Ja
Eneste forskel på bærbar pc og alm. pc er bare at den er mindre og dyre
end en alm. pc ;)
hvad angår styresystem er det samme OS de bruger.

Kurt

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-08-03 11:57

> Ja
> Eneste forskel på bærbar pc og alm. pc er bare at den er mindre og dyre
> end en alm. pc ;)

hørt!:) - tak skal i have

Fra : H_Luchter

Dato : 05-08-03 15:35

"Drivere" til styring af Mobile-processorer er mig bekendt ikke med på en
standard-XP.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-08-03 12:09

sniper_Nolight wrote:
> ok - hvis jeg køber en brugt kan jeg i ro og mag formatere
> skidtet og installere en ny windows på den og skulle der så
> mangle drivere er det så bare at hente driverne jeg mangler
> online - er det korrekt opfattet?

Ja, men sørg for at se efter drivere inden du slettet noget, det
er langt fra alle bærbare der har drivere til Windows XP.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.