MS Windows
briani 27239
The Windows Update Service is unavailable ~
Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 04-08-03 18:48

Det står der i min WinXp Pro, under egenskaber for "Denne computer" -
Automatic Updates.
Samtidig er det hele tonet ned. Nogen der ved hvorfor? Og hvordan jeg det
reetableret?
Erik - Odense

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-03 19:56

In dk.edb.system.ms-windows, Erik M. Nielsen wrote:

>Samtidig er det hele tonet ned. Nogen der ved hvorfor? Og hvordan jeg det
>reetableret?

Måske er servicen slået fra. Prøv: Start -> Kør -> services.msc ->
dobbeltklik på "Automatic Updates", vælg "Automatic" som "Startup
type" og klik "Start".

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 04-08-03 20:11

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> wrote in message
> Måske er servicen slået fra. Prøv: Start -> Kør -> services.msc ->
> dobbeltklik på "Automatic Updates", vælg "Automatic" som "Startup
> [...]
Mange tak for hjælpen.
Erik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 04-08-03 20:21

In dk.edb.system.ms-windows, Erik M. Nielsen wrote:

>Mange tak for hjælpen.

Velbekomme.