MS Windows
briani 27239
meget mærkelig problem efte flytning af pc
Fra : Futte

Dato : 03-08-03 14:34

Hej NG

Jeg har et meget mærkelig problem efter at vi flyttede min kærestes pc fordi
hun skulle have et andet skrivebord efter det hele var sat til igen og der
var strøm på er den meget langtid om at starte op vil tro der går 5-7min
inden msn er logget på, det er ligesom den tænker over et eller andet har
prøvet at tage netkort ud men det er lige meget efter login og der kommer
ikoner på tænker den igen over et eller andet der er kun et ikon nede i
venter hjørne og der er opgave styring men når den er færdig med at tænker
kommer den ind i vindows98se det er en ibm pc med cd-rom og 3½ disk i en
lille kasse som man kan sætte under skærmen og onbord lyd og grafikkort.
Hvad kan jeg køre for tjække hvor fejlen er henne, mærkeligt bare ved at
tage stik ud og sætte den sammen igen ???

MVH
Kim

Fra : Futte

Dato : 03-08-03 15:04

ups

Fra : Leo E

Dato : 03-08-03 19:50

"Futte" <fnugi(nospam)@adslhome.dk> wrote in message news:<3f2d1641$0$76119$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> ups
>
> "Futte" <fnugi(nospam)@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> fordi
Tænker måske over hvorfor den sku´ flyttes - ku´ikke lade være!.
Anyway, har du virusprogram, spywareprogram, spybots installeret. øhh er comp.
koblet til nettet?
Hilsen: Leo

Fra : Futte

Dato : 03-08-03 19:56

Hej
ja der er antivirus og adware og er på nettet med adsl

Fra : Leo E

Dato : 04-08-03 05:54

"Futte" <fnugi(nospam)@adslhome.dk> wrote in message news:<3f2d5aa5$0$32534$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> Hej
> ja der er antivirus og adware og er på nettet med adsl

> [...]

Tjek om ledningerne sidder ordentlig fast, hvis ja, så prøv at kør en Scandisk
evt. fra dos, ellers geninstaller w98. Det er før set at der forsvinder data
når man fjerner strømmen fra computeren.
Hilsen: Leo

Fra : HT

Dato : 04-08-03 09:55

> "Futte" <fnugi(nospam)@adslhome.dk> wrote in message

<snip>

> [...]
data
> når man fjerner strømmen fra computeren.

Det burde f*ndme ikke gerne ske hvis maskinen bliver lukket korrekt ned
inden man tager strømmen fra den!? Så er der jo ingen ide i hele det her
nedluknings-halløj....??

HT

Fra : Leo E

Dato : 04-08-03 19:12

"HT" <ht6040@hotmail.com> wrote in message news:<bgl6u6$4fr$1@news.net.uni-c.dk>...
> [...]
>
> Det burde f*ndme ikke gerne ske hvis maskinen bliver lukket korrekt ned
> inden man tager strømmen fra den!? Så er der jo ingen ide i hele det her
Enig