MS Windows
briani 27239
Foretrukne....
Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-08-03 21:18

Hejsa NG, hvordan hulen arrengerer man foretrukne, når man kigger i
stifinder står alt pænt i alfabetisk orden, men når man er på nettet og
klikker på foretrukne står de samme ting nu hulter til bulter !! og det er
da irreterende....hvordan ændre man på det ??
Styresystem er win xp pro

Michael

Fra : BB

Dato : 02-08-03 21:24

"Michael Nielsen" <**michael@nielsen.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> klikker på foretrukne står de samme ting nu hulter til bulter !! og det er
> da irreterende....hvordan ændre man på det ??

Hej med dig
Ganske simpelt, når du står i foretrukne i internet explorer højreklikker
du og "sort by name" står der i min engelske version og vups, det er
sorteret alfabetisk.
Hilsen Bent

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-08-03 21:30

Hold da lige helt op...tænkte nok der var et eller andet simpelt... TAKKER

Michael

Fra : Nikon D1 fan

Dato : 02-08-03 21:55

BB wrote:

> [...]
> Ganske simpelt, når du står i foretrukne i internet explorer
> højreklikker du og "sort by name" står der i min engelske version og

Den mulighed findes *ikke* i min WIN XP PRO DK med SP1
Har du et andet råd til den evt. hvordan man får valgmuligheden : Sorter
efter navn, som man har i start - alle programmer.

Bjarne
Nikon D1 fan

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-03 22:14

"Nikon D1 fan" <nikon.d1@pc.dk> skrev :

>Den mulighed findes *ikke* i min WIN XP PRO DK med SP1

Afhænger af, hvor du kigger.

Hvis du har foretrukne i vinduet i venstre side af browseren, så
nej.

Går du op i værktøjslinjen => Foretrukne, så er jeg sikker på at
du får muligheden ved højreklik.
Så det er altså her du skal sortere listen, så skulle de også
ligge i alfabetisk rækkefølge i venstre side.
--
Knud

Fra : Nikon D1 fan

Dato : 02-08-03 22:27

Knud Gert Ellentoft wrote:

> [...]
> du får muligheden ved højreklik.
> Så det er altså her du skal sortere listen, så skulle de også
> ligge i alfabetisk rækkefølge i venstre side.

Du har ret på alle punkter.

Tak for hjælpen

Bjarne
Nikon D1 fan

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-08-03 22:01

Nikon D1 fan skrev:

> Den mulighed findes *ikke* i min WIN XP PRO DK med SP1

Det gør det nu ellers her i WinXP Pro US med SP1.

Madsen.