MS Windows
briani 27239
lægge sine programmer i IEs programmer?
Fra : Thomas D

Dato : 01-08-03 23:47

Hej,

Hvordan kan man gøre sådan at sit program kommer op i Internet Explorers
"Programmer" faneblad?
Det jeg snakker om er det som er under instillinger => programmer.
Her kan man fx. vælge hvilken editor IE skal bruge til at "Vis kilde".
Her vil jeg gerne bruge et andet program end notepad.exe.

Hvordan kan det lade sig gøre at smide et program jeg selv har lavet ind
her?
Jeg antager at det ligger et sted i registry, ved nogen af jer hvor?

Jeg har x-postet dette til dk.edb.programmering og til
dk.edb.system.ms-windows med opfølgning til dk.edb.programmering.

Thomas D
http://tdn.peps.dk
Musikere tjener penge på ulovligt kopieret software.

Fra : Leo E

Dato : 02-08-03 18:22

"Thomas D" <merlin@sprex.dk> wrote in message news:<3f2aee07$0$76080$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> her?
> Jeg antager at det ligger et sted i registry, ved nogen af jer hvor?
Prøv at søg efter det her: html editor i reg, min står til default, jeg
kører også med FP. Hvis du ændrer default til dit program, eller laver
en ny nøgle - worth a try?
Hilsen: Leo

Fra : Thomas D

Dato : 08-08-03 13:04

Leo E wrote:
> [...]
> jeg
> kører også med FP. Hvis du ændrer default til dit program, eller laver

hmm ser ud til at virke.
dog hjælper det ikke så meget at når man højreklikker og vælger "Vis kilde"
at den så åbner siden i det angivne program.
her bruger den stadig notepad

Med venlig hilsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-08-03 13:25

In dk.edb.system.ms-windows, Thomas D wrote:

>dog hjælper det ikke så meget at når man højreklikker og vælger "Vis kilde"
>at den så åbner siden i det angivne program.

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\View Source
Editor\Editor Name]. Sæt '(Default)' til din editor. Opret nøglerne
hvis de ikke allerede findes.

--
Lars Stokholm

Tell me what you're letting in, say what we're gonna let in.
We let the weirdness in. - Kate Bush (Leave It Open)

Fra : Thomas D

Dato : 08-08-03 13:34

Lars Stokholm wrote:

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\View Source
> Editor\Editor Name]. Sæt '(Default)' til din editor. Opret nøglerne
> hvis de ikke allerede findes.

ok prøver jeg
takker

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-08-03 14:14

"Lars Stokholm" <monospam@mail.dk> wrote in message

> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\View Source
> Editor\Editor Name]. Sæt '(Default)' til din editor. Opret nøglerne
> hvis de ikke allerede findes.

Tak, det havde længe ikke virket hos mig.