MS Windows
briani 27239
Win 98
Fra : Eskil Grønbek

Dato : 01-08-03 15:08

Hej

Jeg har problemer med mit win98. Jeg kan ikke åbne bilag direkte fra
skrivebordet, eller det kan jeg godt men det´tager et par min. før det
bliver åbnet. Dette gælder både excell,word, billeder og video.

Når jeg skal lukke comp. ned går der et lille stykke tid så kommer den med
denne meddelelse: Notification WND fpr RN Admin programmet svare ikke.

Håber på hjælp.

mvh

Eskil Grønbek

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-08-03 00:43

Eskil Grønbek skrev:

> Når jeg skal lukke comp. ned går der et lille stykke tid så kommer
> den med denne meddelelse: Notification WND fpr RN Admin programmet
> svare ikke.

Det kan have noget med RealPlayer at gøre, eller den har du måske
slet ikke installeret? Hvis du har så kan du enten prøve at
afinstallere den eller gå ned i Start > Kør og starte msconfig hvor
du kigger under fanebladet Start. Hvis der i den liste findes et
kald til RNAdmin, eller lignende så prøv at fjerne fluebenet ud for
den. Luk derefter Msconfig og genstart computeren.

Madsen.

Fra : Eskil Grønbek

Dato : 02-08-03 07:42

"Thomas Madsen" skrev i en meddelelse

> [...]
> kald til RNAdmin, eller lignende så prøv at fjerne fluebenet ud for
> den. Luk derefter Msconfig og genstart computeren.

Jeg bukker mig dybt i støvet, og takker mange gange. Dit forslag løste
problemet, så nu kan min hustru igen finde ud af at åbne div. bilag

mvh

Eskil

Fra : Thomas Madsen

Dato : 02-08-03 12:40

Eskil Grønbek skrev:

> Dit forslag løste problemet, så nu kan min hustru igen finde ud af
> at åbne div. bilag

Det lyder godt. :)

Madsen.