MS Windows
briani 27239
Ramoptælling
Fra : Jørn

Dato : 31-07-03 13:45

Hvordan er det nu lige man undgår den kedelige ramoptælling ved start.

Jørn

Fra : Thomas Madsen

Dato : 31-07-03 13:52

Jørn skrev:

> Hvordan er det nu lige man undgår den kedelige ramoptælling ved
> start.

Du kan ikke undgå den helt, så vidt jeg ved, men du kan undgå at den
bliver talt op 3-4 gange ved at slå 'Quick Power On Self Test' til
inde i BIOS.

Madsen.

Fra : Pico

Dato : 01-08-03 00:19

Thomas Madsen wrote:

> Du kan ikke undgå den helt, så vidt jeg ved, men du kan undgå at den
> bliver talt op 3-4 gange ved at slå 'Quick Power On Self Test' til
> inde i BIOS.

Og hvis du er ligeglad med ramoptællingen trykker du på Esc når den
begynder, hvorefter den går videre.
Pico

Fra : Thomas Madsen

Dato : 01-08-03 00:36

Pico skrev:

> Og hvis du er ligeglad med ramoptællingen trykker du på Esc når den
> begynder, hvorefter den går videre.

Det troede jeg egentlig ikke at man kunne, men tak for tippet. Godt nok
er det efterhånden sjældent at jeg genstarter min PC, men rart nok at
vide at man kan springe det over. :)

Madsen.