MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Win 2000 problem
Fra : Frank

Dato : 30-07-03 16:12

Jeg har fået et problem med windows 2000.
Eller rettere jeg har haft det et stykke tid.
Uden at jeg har installeret ny programmer eller hardware på maskinen, som
først kunne ligne fejl i Office 2000, men så alligevel ikke.

Pludselig kan jeg ikke mere åbne RTF filer, dvs. nogle af dem kan jeg godt
åbne.
Men når jeg prøver at åbne en af dem jeg har problemer med, åbner Word bare
med et blankt vindue.
Hvis jeg prøver at åbne et Word dokument som bruger en Exel fil som flette
liste som står der bare at word prøvet at initialiserer exel dde kommandoer.

Jeg har prøvet at geninstallerer maskinen helt forfra, alt er opdateret via
Windows update, og i en måned gik det fint.
Men så i dag var den gal igen.
Men nu er der kommet nye fejl til:
Når jeg starter maskinen og når til loin billedet (der hvor jeg skal trykke
ctrl, alt og delete samtidigt), står der nogle gange en besked "det lykkedes
ikke at starte programmet (0cx0000006).
Andre gange står der bare at maskinen er nødet til at genstarte.

Nogen hjælp at hente??

Frank

Fra : Leo E

Dato : 31-07-03 04:47

"Frank" <f.lxxx@oncable.dk> wrote in message news:<3f27e01c$0$76158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> ikke at starte programmet (0cx0000006).
> Andre gange står der bare at maskinen er nødet til at genstarte.

Du kar antispyware,avirusprogram, spybot, firewall?
Leo

Fra : Frank

Dato : 31-07-03 21:48

> Du kar antispyware,avirusprogram, spybot, firewall?
> Leo

Panda antivirus, platinum

Frank

Fra : Leo E

Dato : 01-08-03 06:48

"Frank" <f.lxxx@oncable.dk> wrote in message news:<3f298086$0$76072$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Panda antivirus, platinum
>
> Frank
Prøv også Spybots: http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download
Tag MAIN APP. nederst til højre, så få du opdateringerne med.
Og Adware: www.lavasoft.de/support/download/
Og lige en firewall, hvis det ikke findes i Panda?
www.zonelabs.com/store/content/company/products/znalm/freeDownload.jsp
årsagen til at jeg foreslår det her er, at der findes mange andre ting
end lige virus, der kan komme ind og lave ged i systemet.
Og hvis det her ikke har hjulpet, så vend tilbage.
Hilsen: Leo

Fra : Frank

Dato : 01-08-03 21:27

> [...]
> end lige virus, der kan komme ind og lave ged i systemet.
> Og hvis det her ikke har hjulpet, så vend tilbage.

Tjaaa..... så tror jeg at problemerne er ovre... tak skal du have.

Frank

Fra : Leo E

Dato : 02-08-03 05:33

"Frank" <f.lxxx@oncable.dk> wrote in message news:<3f2acd14$0$76063$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download
>
> Tjaaa..... så tror jeg at problemerne er ovre... tak skal du have.
Velbekomme