MS Windows
briani 27239
Backup ?
Fra : Søren

Dato : 30-07-03 08:33

Hejsa

jeg skal have taget et backup af hele min harddisk, på min bærbar, kan det
lade sig gøre at den ligger det direkte over på cd, istedet fór at det skal
over på
en anden harddisk ??
findes der er prg. der kan gøre det ??

Jeg havde engang et demo prg. , som kunne lave en backup af harddisk, hvor
den også oprettede disketter så man kunne starte forfra fra dos,,

nogle der kender et prg til det ??

Fra : Fynbo

Dato : 30-07-03 08:40

Power Quest Drive Image

Fynbo

Fra : Søren

Dato : 30-07-03 08:49

"Fynbo" <clausa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Power Quest Drive Image

hmm jeg mener at det var det jeg havde, men den skuylle gøre det i dos, og
skulle bruge en ekstra harddisk, hvis bare den kunne ligge det direkte
over på en cd med det samme, der er måske kommet en nyere version der kan
gøre det ??

Fra : Fynbo

Dato : 30-07-03 08:59

Det er der..Den sidste nye kan, mener jeg... Læs mere her
http://www.powerquest.com/driveimage/didetails.cfm

Fra : lars

Dato : 30-07-03 09:05

Bruger selv powerquest Deploy Center 5.5 (og tidl. 5.0)
Er meget glad for det, og det virker.
Har genskabt w2k og w2kserver med dette værktøj.
Kan også brænde til CD.

Fra : hcma

Dato : 30-07-03 10:57

> [...]
>
> Jeg havde engang et demo prg. , som kunne lave en backup af harddisk, hvor
> den også oprettede disketter så man kunne starte forfra fra dos,,

Norton Ghost fra Symantec
m v h
HC

Fra : Leo E

Dato : 30-07-03 14:29

"hcma" <hcma@has.dk> wrote in message news:<3f27966e$0$6821$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>...
> "Søren" <sjusnospam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> det
> skal

Det lyder som om det er brænderprogram du er ude efter,
Nero Burning kan det der.
Hilsen: Leo