MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fejl 403.9 på IIS - XP Pro
Fra : Anders Petersen

Dato : 29-07-03 15:31

Jeg får "HTTP 403.9 - Adgang forbudt: For mange brugere har oprettet
forbindelse", når jeg prøver at åbne en side på min lokale IIS. Har ikke
gjort noget siden sidst det virkede - skal jeg være bange - eller bare
genstarte som løsning på alle problemer

/Anders

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-07-03 18:07

Anders Petersen <anders@NOSPAMgadefejer.dk> skrev :

>Jeg får "HTTP 403.9 - Adgang forbudt: For mange brugere har oprettet
>forbindelse", når jeg prøver at åbne en side på min lokale IIS.

Du kan have max. ti forbindelser på din IIS.
--
Knud

Fra : Anders Petersen

Dato : 29-07-03 18:45

> Du kan have max. ti forbindelser på din IIS.

I know - men det burde jeg ikke have, her er kun mig ;)

/Anders