Nyt Bundkort
Fra : daap

Dato : 11-08-03 16:50

Efter meget kiggen og læsning har jeg fundte ud af at jeg skal have et af
disse bundkort.
Nogle der har erfaring med nogle af dise, både på godt og ondt

Abit NF7-S ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264587942&Sort=Total

Asus A7N8X DeLuxe /GD ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628103&Sort=Total

HILSEN
DENNIS

Fra : Lasse

Dato : 11-08-03 17:10

Ville tage et Abit NF7-S 2.0 eller et Epox 8RDA3+

Lasse

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 11-08-03 17:12

daap wrote:
> [...]
> et af disse bundkort.
> Nogle der har erfaring med nogle af dise, både på godt og ondt

Jeg ville nappe ovenstående. Jeg har et Abit NF7, og det kører bare. Smadder
stabilt og super hurtigt

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-03 19:52

> [...]
> disse bundkort.
> Nogle der har erfaring med nogle af dise, både på godt og ondt

Skal du overclocke? For så skal du have fat i et Lanparty fra DFI.
men ellers vil jeg anbefale Abits kort... Har det selv, og det er rigtig
godt.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 11-08-03 22:56

daap wrote:
> Nogle der har erfaring med nogle af dise, både på godt og ondt

> [...]

Jeg har sidstnævnte og er ganske tilfreds, især med 2 netkort,
det er godt nok dejligt, hvis man flytter rundt på maskinen.
Man kan have 2 netværksindstillinger uden ekstra software :)

Jeg kan pt. ikke komme på noget negativt...

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Petey

Dato : 11-08-03 23:31

Jeg har selv et A7N8X Gold Deluxe og er fint tilfreds. Onboard lydkortet er
af fremragende kvalitet. Derudover er det rart med en satA controller. Der
er som sagt også 2 netkort onboard + firewire.

Jeg har dog haft problemer med lyden. Efter 20 minutter i computerspil
bliver lyden forringet. Problemet opstår dog kun hvis jeg har flere
programmer kørende, der bruger lyden (f.eks. messenger i baggrunden). Såvidt
jeg har læst mig til, så forsøger ASUS at rette fejlen.

Altialt er jeg meget tilfreds med mit a7n8x kort.

Mvh.
Petey