Gigabyte GA-SINXP1394 ATX VS Asus P4P800 D~
Fra : Nuke

Dato : 11-08-03 15:06

Hej NG

Jeg er mega i tvivl om jeg skal købe et brugt Gigabyte GA-SINXP1394 til :
850,- + porto eller om jeg skal købe et helt nyt Asus P4P800 Deluxe til :
1126+ porto

GA-SINXP1394 har der været monteret vandkøling på og er fra D. 10-03-03

/Lars Hoppe

Fra : Jan Vennike

Dato : 11-08-03 18:53

"Nuke" <info@portalzine.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1126+ porto
>
> GA-SINXP1394 har der været monteret vandkøling på og er fra D. 10-03-03

Helt klart ASUS'en.

Fordi:

- Den er ny - vandkølingen indikerer at den har været OC'et.
- Den understøtter 800 FSB CPU'er
- Der er kun 275 kr i forskel - hvorfor så tage en brugt ??

Jeg har dog søsterboardet til Gigabyte'n (8SQ800 Ultra) og kan som sådan
godt anbefale boardet - bare ikke til den pris. Det er jo inderligt
ligegyldigt hvad det kostede som ny (ca 1.600), når man i dag til en
væsentlig bedre pris kan få et board med flere features og bedre
fremtidssikring. Det er ganske enkelt et spørgsmål om udbud/efterspørgsel.

--
Jan

Remove the cat in the emailadress to reach me

Fra : Allan / Kolding

Dato : 11-08-03 20:30

Jeg må give Jan ret !

Vandkøling ! Så har det været " tunet " Og sikkert kraftigt.

Kører selv med Asus P4P800.
Det bedste kort jeg nogensinde har haft.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Nuke

Dato : 11-08-03 21:14

OK jeg har nu trukket mit bud tilbage for jeg fik lidt kolde fødder.

Og det andet mobo understyttet ikke 800 FSB men det gør ASUS´et

Jeg takker for jeres råd, selv om sælger blev lidt skuffet...

/Lars Hoppe