Ensoniq 1370 Lydkort??
Fra : Morten Holm

Dato : 11-08-03 17:05

Hej Ng..

Jeg har lige sat mit gamle Ensoniq Lydkort i, men jeg kan desværre ikke
finde en driver dertil..
Nogen der kan hjælpe mig med et link??

Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Leif Bonde

Dato : 11-08-03 18:28

Søgte på yahoo.com
der fandt flg
http://www.storagedrivers.com/drivers/52/52231.htm
det tog 1min
prøv selv

mvh

Fra : Torben Rasmussen

Dato : 11-08-03 18:31

http://uk.europe.creative.com/support/drivers/product.asp

dette er hvad du får hvis du søger på Ensoniq 1370 på creative's hjemmeside
:))

Har selv brugt denne driver :)

MvH Torben

Fra : Morten Holm

Dato : 11-08-03 18:47

Ingen af stederne virker.. .desværre... :(
Andre Forslag til et sted de kunne være???

Mvh
Morten Holm

Fra : Edmund

Dato : 11-08-03 19:15

Morten Holm skrev:

> Ingen af stederne virker.. .desværre... :(
> Andre Forslag til et sted de kunne være???

Du skal tillade brug af cookies
http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

http://dk.europe.creative.com/support/drivers/eula.asp?id=1843

--
Mvh Edmund

Fra : Erik Dan

Dato : 11-08-03 20:24

> Ingen af stederne virker.. .desværre... :(
> Andre Forslag til et sted de kunne være???
> ----------
Forudsat at du bruger windows ,kan du så ikke lade windows update klare det
?

/ Dan

Fra : Morten Holm

Dato : 11-08-03 20:53

Hehe... Tak for alle de dejlige svar.. Da jeg kigge lidt på min "Tools
Mappe" fandt jeg driveren.. jeg er vidst det man kalder : Ikke den skarpeste
kniv i skuffen.. =)

Hyg jer og tak for hjælpen!

Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-03 06:19

Morten Holm wrote:
> Hehe... Tak for alle de dejlige svar..

Forresten, Win9x-driveren er lettere defekt ang. wavesets.
..ecm filen skal kopieres til C:\windows\system for at den ikke brokker
sig over manglende waveset hver gang windows-interfacet starter op.