Tele2 status
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-08-03 21:18

Hej

Så lige at tele2 har sendt en email til mig.. Angående at de er bag i tiden
osv, og installationsdatoen kan være forsinket osv... Men jeg har først
bestilt levering fra den 15/9 og alligevel skriver de at de giver første
måned gratis, såfrem 2/0,5 Mbit kan leveres.

Så det er jo meget godt ;

Mystisk nok inde på status siden, kan jeg se jeg allerede har tildelt en IP
adresse i 192.38.237.*** området

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-03 21:25

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> [...]
> bestilt levering fra den 15/9 og alligevel skriver de at de giver første
> måned gratis, såfrem 2/0,5 Mbit kan leveres.

Hvilken dato bestilte du?
Bestilte dagen efter du satte priskampagnen igang og har intet brev fået
endnu.
Har ringet ind og fik at vide at et brev snart ville komme.

Er det ikke 2 måneder siden kampagnen startede?
Lang tid at vente på ingen ting ;(

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> http://mobil.dontdoit.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-08-03 21:39

"FB" <.> wrote in message

> Hvilken dato bestilte du?

Sidste dag, det må være den 30/6

> Bestilte dagen efter du satte priskampagnen igang og har intet brev fået
> endnu.

Jeg har vist nok fået et enkel brev, med at jeg har bestilt, og så vedlagt
vilkår...

Men har ikke fået noget konkret afvide angående med om datoerne jeg har
valgt kommer til at holde.

Fra : Claus O

Dato : 10-08-03 21:25

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote

> Så det er jo meget godt ;

Ja lad os nu se når tiden kommer......
Nej Tele2 er bare goe
styr på alt og alle, gratis adsl, ja hvad mere kan man forlange........

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 11-08-03 19:41

Øh, har du fået en mail vedr. gratis ADSL eller via posten...
Har bestilt og fået en dato der siger 2/9, men har intet hørt om gratis
ADSL...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-08-03 20:25

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> wrote in message
> Øh, har du fået en mail vedr. gratis ADSL eller via posten...
> Har bestilt og fået en dato der siger 2/9, men har intet hørt om gratis
> ADSL...

Hehe, her er hvad jeg har fået afvide (via email):

Kære Bjarke Hansen

Som følge af Tele2's store succes med at tilbyde ADSL har TDC desværre
store problemer med at oprette alle Tele2ADSL forbindelser i deres netværk
inden for aftalt tidsrum. Det betyder, at vores leveringstid i nogle
tilfælde desværre kan være væsentligt længere end de normale 4-5 uger.

TDC arbejder hårdt på at oprette alle Tele2ADSL forbindelser hurtigst
muligt, men kan desværre først bekræfte installationsdatoer over for Tele2
midt i august måned. Vi beklager meget, at din ADSL forbindelse forsinkes.
Som en kompensation giver Tele2 dig den første måneds ADSL gratis - du
sparer 530 kr. Dette er dog betinget af, at Tele2 kan levere 2048/512
kbit/s på dit telefonnummer.

Vi sender dig en bekræftelse på din installationsdato senest medio august,
eller lige så snart vi har bekræftelsen fra TDC. Du kan også selv løbende
se status på din ADSL ordre via Tele2ADSL online service. På adressen
http://www.tele2adsl.dk/status kan du finde oplysninger om din ADSL ordre
samt installationsdato og tidspunkt. For at få en status på din ADSL
ordre, skal du benytte nedenstående brugernavn og adgangskode:

Brugernavn: ********
Adgangskode: *********

Venlig hilsen
Tele2ADSL kundeservice

P.S. Besvarelser på denne e-mail læses ikke. Hvis du har spørgsmål vedr.
Tele2ADSL, kan du skrive til info@tele2adsl.dk.

Fra : ThomasM

Dato : 11-08-03 21:32

> [...]
> Som en kompensation giver Tele2 dig den første måneds ADSL gratis - du
> sparer 530 kr. Dette er dog betinget af, at Tele2 kan levere 2048/512

Nej hvor sjovt. De kaster forskellige tilbud til højre og venstre. I dag
modtog jeg den samme mail, med denne forskel:

Som en kompensation opgradere Tele2 din ADSL forbindelse til 2048/512 kbit/s
fra 1. oktober frem til 31. december 2003, uden det koster dig ekstra. Der
tages dog forbehold for, om din linje kan bære 2048/512 kbit/s. Hvis vi ikke
kan booste din forbindelse til 2048/512 kbit/s, så opgradere vi din ADSL
forbindelse til den højest mulige hastighed.

Hmm...

/ThomasM

Fra : The Tulip

Dato : 11-08-03 21:34

> Nej hvor sjovt. De kaster forskellige tilbud til højre og venstre. I dag
> modtog jeg den samme mail, med denne forskel:

Hehe ., pludseligt glæder det mig at jeg ikke har bestilt 2048/512 ... hehe

~~Frank .,

Fra : Insideout

Dato : 11-08-03 21:37

> Hehe, her er hvad jeg har fået afvide (via email):

Jeg gætter på at du har bestilt en 2/0,5 linje?

Jeg har bestilt en 512/128 linje og har fået denne mail:

"TDC arbejder hårdt på at oprette alle Tele2ADSL forbindelser hurtigst
muligt, men kan desværre først bekræfte installationsdatoer over for Tele2
midt i august måned. Vi beklager meget, at din ADSL forbindelse således
forsinkes. Som en kompensation opgradere Tele2 din ADSL forbindelse til
[...]
Altså ingen gratis internet til mig men en fed linje i tre måneder. Jeg skal
være far for første gang omkring den 5 oktober så jeg får sku´ ikke tid til
at bruge denne fede linje ;-(.

Mvh
Henrik, som bare skulle mugge lidt og som hellere ville have haft en md.
gratis internet.

Fra : Anders Sørensen

Dato : 12-08-03 18:37

On Mon, 11 Aug 2003 21:24:51 +0200, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote:

>"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> wrote in message
>
>Hehe, her er hvad jeg har fået afvide (via email):
>
> *** Klip email ***

Jeg har fået samme mail. Jeg har bare ikke bestilt 2048/512 men
512/128.

Den første bekræftelsesmail jeg fik (d. 30/5) ser således ud:

ADSL produkt:
- Download 512 kbit/s og upload 128 kbit/s
Pris 340 kr. pr. måned

Inde på statussiden står dette:

Båndbredde: 2048/512 kbit/s
ADSL nummer: ** ** ** **
IP antal: 1 stk.
IP nummer: 129.142.207.***

Din ADSL ordre på 2048/512 er bekræftet. Oplysninger om dato og
tidspunkt for installation finder du under Installation.

Under installation står:

Konverteringsdato: 27-08-2003

Så jeg er i tvivl om hvad det er jeg får. 2048/512 eller 512/128.
Jeg er også spændt på hvad regningen kommer til at lyde på, men det
bliver nok ikke nemt at lokke mig til at betale for 2048/512 når jeg
ikke har bestilt det.

Mvh.
Anders Sørensen
Fjern NejTakTilSpam. i e-mail adressen ved svar

Fra : HC

Dato : 11-08-03 21:28

> [...]
> Øh, har du fået en mail vedr. gratis ADSL eller via posten...
> Har bestilt og fået en dato der siger 2/9, men har intet hørt om gratis

Jeg har bestilt 512/256, og har d.d. fået en mail om at de uden beregning
vil opgradere forbindelsen til 2 Mbit fra oktober til og med december pga.
leveringsproblemerne. Det er da bare i orden...

Fra : ct

Dato : 11-08-03 22:06

> Jeg har bestilt 512/256, og har d.d. fået en mail om at de uden beregning
> vil opgradere forbindelsen til 2 Mbit fra oktober til og med december pga.
> leveringsproblemerne. Det er da bare i orden...

Ja det giver da mening -

alle under 2mbit får gratis boost til 31/12

alle med 2mbit er jo lidt svære at booste - derfor en gratis måned istedet.

claus

Fra : Claus O

Dato : 12-08-03 08:08

"ct" <no@way.se> wrote

> alle med 2mbit er jo lidt svære at booste - derfor en gratis måned istedet.

Det ser unægtelig sådan ud.
Og det næste man så tænker, er dette kan Tele2
da SAGTENS holde styr på...........
Og hvis ikke, ja så har de da bare lavet endnu flere problemer.........

Fra : ThomasM

Dato : 12-08-03 19:43

"Claus O" <ClausOlsen@NOSPAMhotmail.com> wrote in message
> [...]
> da SAGTENS holde styr på...........
> Og hvis ikke, ja så har de da bare lavet endnu flere problemer.........

Tja, hvis de bare glemmer at skrue ned for båndbredden igen kan jeg sagtens
leve med det

/ThomasM

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 12-08-03 21:13

Har intet hørt eller set!
Har bestilt tilbage i maj måned, og som sagt fået en dato der siger 2/9.
Giver dem et kald i morgen, skal sgu' ikke "snydes"!

"Jess Møller-Petersen" <jess.moeller(fjern dette)@get2net.> skrev i en
meddelelse news:3f37e1fc$0$97256$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

Fra : akj

Dato : 13-08-03 17:05

Hvad fik i at vide hos tele2 omkring opgradering

Fra : Jess Møller-Petersen

Dato : 13-08-03 18:16

Har været på arbejd hele dagen, så har ikke lige noget at ringe til dem...
Men sendte dem en mail igår efter jeg skrev iindlægget, men med den
hastighed de svare på kan jeg ha' noget at få ADSL opkoblingen inden

Fra : flemse

Dato : 13-08-03 14:51

jeg bestilte sidst i maj og har fået et brev hvor der står at jeg vil få det
d3-9 men ikke noget om gratis forbindelse eller bare en opdatering i et
stykke tid ..(1024-256)

Fra : Bernhard Ege

Dato : 13-08-03 18:14

"flemse" <flenie@mail.dk> wrote in message
> [...]
få det
> d3-9 men ikke noget om gratis forbindelse eller bare en opdatering i

Næsten det samme her. Bestilte helt i starten af juni og får installeret
1. september.

Nu vil jeg så heller ikke kræve at få en måned gratis eller sådan noget
men jeg synes nok deres "undskyldningstilbud" er lidt underlig fordelt.

mvh Bernhard

Fra : flemse

Dato : 13-08-03 20:45

ja nemlig ..nogen kan få