Tele2 igen igen.
Fra : R@zor

Dato : 09-08-03 15:22

Hejsa,

Jeg kan ud fra den respons jeg har fået se, at det ikke kun er mig der har
et problem med Tele2... Men det vil jo så sige, at hvis Tele2 ikke kan
tilbyde mig 2048/512kb/s pga begrænsninger hos TDC, ja så har jeg jo faktisk
ingen grund til, at blive hos dem.

Bestilte jo netop den forbindelse, da den var billigere end den jeg havde
hos CC, og fik dobbelt hastighed til samme pris... Jeg syntes nu egentlig
også, at det må komme ud på et, om man har ADSL hos TDC el. Tele2, når Tele2
lejer sig ind på TDC´s ustyr, så må man vel kunne forvente, at få de samme
hastigheder uden problemer hos Tele2 også!

Men jeg kan da se, at jeg er heldig overhoved at have fået linien til tiden,
men jeg vil godt give medhold i, at travlheden hos kundeservice ikke er til
at leve med, det kan ikke passe, at man skal vente 20-30 min for at komme
igennem....

Men jeg må vel bare vente tålmodigt på der sker noget, det er jo som at
banke hovedet mod en mur, man kan intet gøre i sådan en sag...

/R@zor..