Router fra aldi?
Fra : akj

Dato : 07-08-03 18:55

Hej
Har nogle prøvet den router man kunne købe i aldi ?

--
Hvis majsolie kommer fra majs, hvor kommer babyolie så fra !

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-08-03 19:58

"akj" <snow4you2@guns.ru> skrev :

>Har nogle prøvet den router man kunne købe i aldi ?

Spørgsmål om routere er bedst stillet i news:dk.edb.netvaerk.
--
Knud

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 08-08-03 07:42

> Spørgsmål om routere er bedst stillet i news:dk.edb.netvaerk.

Der er mange som bruger routere i forbindelse med ADSL, så jeg synes det kan
være meget xdsl relateret.
Faktisk kunne internet have været en undergruppe til dk.edb.netvaerk

Niels Dybdahl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-03 07:48

"Niels Dybdahl" <Niels@Dybdahl.dk> skrev :

>Der er mange som bruger routere i forbindelse med ADSL, så jeg synes det kan
>være meget xdsl relateret.

Det har ikke noget med internet.udbydere at gøre, meningen med
denne gruppe er at diskutere de forskellige internetudbydere og
deres xdslløsninger eller hvordan f.eks. en router virker i
forbindelse med en bestemt udbyders produkt.

Men ikke til at diskutere en specifik router, hvor der ikke efter
spørgsmålet er noget xdslspørgsmål.
--
Knud

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 08-08-03 11:43

> [...]
> forbindelse med en bestemt udbyders produkt.
>
> Men ikke til at diskutere en specifik router, hvor der ikke efter

Hvorfor vil du så have spørgsmålet i dk.edb.netværk og ikke i
dk.edb.hardware ?

Niels Dybdahl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-03 12:02

"Niels Dybdahl" <ndy@esko-graphics.com> skrev :

>Hvorfor vil du så have spørgsmålet i dk.edb.netværk og ikke i
>dk.edb.hardware ?

p.gr.a http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.netvaerk

Typiske emner kunne være:
* Netværksteknik - Hardware og software
--
Knud

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 08-08-03 15:50

> p.gr.a http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.netvaerk
> Typiske emner kunne være:
> * Netværksteknik - Hardware og software

Dvs routere må diskuteres på dk.edb.hardware, dk.edb.netvaerk,
dk.edb.internet, men ikke dk.edb.internet.udbydere.xdsl, selvom de fleste
routere i dag bruges til opkoblinger til xdsl-udbydere.
Det lader ikke til at det er en indlysende opdeling, idet de fleste
routerrelaterede tråde befinder sig i den sidste gruppe.

Niels Dybdahl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-08-03 18:50

> [...]

>Det lader ikke til at det er en indlysende opdeling, idet de fleste
>routerrelaterede tråde befinder sig i den sidste gruppe.

Jo, hvis du spørger om Router A kan bruges i forbindelse med
udbyder B xdslprodukt.

Men der er ikke nogen spørgsmål, som har fornindelse med udbydere
i dette tilfælde.
--
Knud

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 08-08-03 21:24

> Jo, hvis du spørger om Router A kan bruges i forbindelse med
> udbyder B xdslprodukt.

Dermed spørger man om Router A kan sættes op til brug med udbyder B og der
står i http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

Uønskede emner:
* Opsætning af routere og andet udstyr som tilsluttes
xDSL-modemet henvises til grupperne dk.edb.netværk og
dk.edb.sikkerhed.

Ham der spurgte om Aldirouteren har helt klart også ment om den kan bruges
med xdsl-udbydere, men routerspørgsmål hører altså hjemme i dk.edb.internet
(Til diskussion af ... opkoblinger, ... diverse tekniske sider af
internettet ...), dk.edb.netvaerk (Netværksteknik - Hardware og software.)
eller dk.edb.hardware (Tekniske spørgsmål og kvalificerede svar om hardware)

Niels Dybdahl