Tele2 og fuldmagt?
Fra : ea

Dato : 05-08-03 20:10

Jeg bestilte i juni måned ADSL hos Tele2 under deres priskampagne. Jeg
har pt. Proaccess hos TDC. Idag fik jeg et brev dateret 4.august hvori
der lidt forkortet, står

"Tak for din bestilling af Tele2ADSL. Vi kan se, at du har et ADSL
abonnement hos en anden udbyder. Vi har ikke mulighed for at opsige
dit ADSL abonnement hos din nuværense udbyder uden din fuldmagt. Hvis
du er kunde hos TDC har vi mulighed for at opsige dit abonnement. Du
skal udfylde en ny tilmelding til Tele2ADSL og skrive dit TDC
kundenummer samt abonnementstype i tilmeldingsformularen. Så opsiger
vi dit abonnement for dig."

Nu må jeg stille mig uforstående. Jeg har jo netop i min tilmelding i
juni skrevet præcis de ting de ønsker, og har også sat kryds for at
Tele2 havde fuldmagt til at opsige TDC forbindelsen for mig, så dette
brev er fuldstændigt hen i vejret! Hvis man skal tro det de skriver,
så skal man altså lave en helt ny bestilling, som sikkert ikke vil
være opfattet af kampagnetilbud (hvis Tele2 skulle love mig noget
andet så vil jeg være tilbøjelig til ikke at stole på dem). Hvis det
er fordi TDC skal have en skriftlig opsigelse fra mig så kunne Tele2
da bare skrive det eller kontakte mig inden 2 måneder er gået!

Nu vil jeg naturligvis kontakte Tele2 ang dette, men vil også gerne
høre om der er andre der har modtaget samme brev.

Fra : Claus O

Dato : 05-08-03 20:37

"ea" <eba_fjerndette_@hush.com> wrote

> kundenummer samt abonnementstype i tilmeldingsformularen. Så opsiger
> vi dit abonnement for dig."

Kan det hænge sammen med det abbnr. du har opgivet skal
opsiges har tlfnr. på et andet tlf.nr. end det der skal oprettes på?
Hvis det er et og samme tlf.nr. har jeg ingen anelse............

Fra : Martin Ulisse

Dato : 07-08-03 22:49

Jeg har også modtaget sådan et brev, mit problem er bare at jeg aldrig har
haft noget ADSL abb. før, så det er lidt svært for mig at
opsige mit nuværende?????? Jeg har nu ventet i 7 uger på min ADSL bestilling
og ved stadig ikke hvornår jeg får den.
Jeg har skrevet til tele2 med STOR ORD, at nu skal de bare se at få styr på
det eller får jeg ADSL et andet sted. Dårlig service
pisser mig af.

/martin