Rensning af laser printer
Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 11-08-03 08:52

Hejsa

Min OkiPage 4w er begyndt at sværte parpiret til. Jeg har lige skiftet toner
og der stod at man skulle rengøre LED'en, men hvordan udføres dette og vil
det løse mit problem?
Har prøvet at se om jeg kunne trække LED'en rundt med tandhjulet, men det
sidder rimelig godt fast.

MVH

Thomas

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 11-08-03 12:02

"Thomas W. Madsen" wrote:

> [...]
> det løse mit problem?
> Har prøvet at se om jeg kunne trække LED'en rundt med tandhjulet, men det

Øhhhh - LED'en sidder i låget (og dér er der vist ingen tandhjul), og
skal renses med den serviet der følger med toneren.

/klaus

Fra : Thomas W. Madsen

Dato : 11-08-03 12:44

> Øhhhh - LED'en sidder i låget (og dér er der vist ingen tandhjul), og
> skal renses med den serviet der følger med toneren.

Hmm kan godt være at jeg har tydet den tegning der var på toneremballagen
forkert... Den var heller ikke for tydelig..

Men er der nogen der kender en måde at få printeren til at holde op med at
sværte papiret til?

/Thomas

Fra : Klaus Jorgensen

Dato : 11-08-03 13:18

"Thomas W. Madsen" wrote:

> Men er der nogen der kender en måde at få printeren til at holde op med at
> sværte papiret til?

Puha - det er mange år siden, men der er vist en knap i printerdriveren
så du kan skrive nogle rensesider ud (på almindelig papir altså).

/klaus

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 11-08-03 18:45

In news:bh7hu6$6se$1@sunsite.dk ,
Thomas W. Madsen <thomas@wormmadsen.invalid.dk> typed:
> [...]
> udføres dette og vil det løse mit problem?
> Har prøvet at se om jeg kunne trække LED'en rundt med tandhjulet, men

Som andre også nævner er LED'en vist den der sidder i låget.. Når jeg har
problemer med min OKIpage 8w, så renser jeg enten LED med en klud med lidt
sprit, eller tager hele "stykket" op, og renser den grønne flade som er
neden under...
Men kan evt også skrive "rense sider" ud i printerens driver..

--
/ Bjarke
http://www.setiathome.dk