Creative Sound Blaster Audigy PlayCenter
Fra : Kim

Dato : 10-08-03 12:55

Jeg aner ikke om det er den rigtige gruppe men jeg prøver.
Til mit lydkort Creative Sound Blaster Audigy fulgte der en
cd med software bl.a med Creative PlayCenter.
Men hver gang jeg åbner Creative PlayCenter, åbner den i
Player View, istedet for i Jukebox View, som jeg vil ha den til.
Jeg har prøvet og prøvet men kan ikke få den til det, kan nogen
her hjælpe mig ?
Mvh Kim

Fra : Coach [4130]

Dato : 10-08-03 22:06

Øverst i højre hjørne er der : spørgsmålstegn, streg, kasse med pil til
højre, kryds.

Kasse med pil til højre skifter mellem player og jukebox.

Min version er: 3.02.52

mvh
Bri@n

Fra : Kim

Dato : 11-08-03 06:40

"Coach [4130]" <coach_slet_@_fjern_tdcspace.dk> skrev
> Øverst i højre hjørne er der : spørgsmålstegn, streg, kasse med pil til
> højre, kryds.
> Kasse med pil til højre skifter mellem player og jukebox.
> Min version er: 3.02.52

Ja men det er jo når jeg hver gang jeg åbner Creative PlayCenter, så
åbner den i Player View, istedet for i Jukebox View, som jeg vil ha den til.
Hvordan får man den til det ?
Min version af Creative PlayCenter er 3.00.24.
Jeg har været inde på deres Site for at få en opdatering til PlayCenter,
du skulle vel ikke have et direkte link til den nyeste ver. PlayCenter ?
Mvh Kim

Fra : Coach [4130]

Dato : 11-08-03 17:05

Prøv dette:

åbn "Denne Computer" og vælg "Funktioner" .. vælg dernæst "Mappe
instillinger"

Vælg bladet "Vis"

Er der sat "hak" i "Husk hver mappes visningsindstillinger"?

Prøv om det hjælper.

Hos mig starter Playcenter op i den "mode" jeg havde brugt sidst jeg havde
programmet åbnet.

mvh
Bri@n

Fra : Kim

Dato : 11-08-03 17:32

"Coach [4130]" <coach_slet_@_fjern_tdcspace.dk> skrev
> Er der sat "hak" i "Husk hver mappes visningsindstillinger"?

Jo.

Det er også når jeg dobbeltklikker på filen inde i Stifinder, at
den åbner Player View, istedet for i Jukebox View.
Skulle den også virke her ?
Mvh Kim