Problem med Logitech Internet Navigator Ke~
Fra : Thomas Nygaard

Dato : 10-08-03 12:20

Hej.

Jeg har et Logitech Internet Navigator Keyboard med tråd (USB). Keyboardet
er udemærket, men når jeg installerer iToutch på min maskine får den
problemer med at lukke ned. Det tager en del tid. Jeg kører Win XP. Har ledt
lidt, men har ik' fundet lignende. Er der nogen der ved hvad det kan være
der driller???? Jeg vil også gerne kunne lave det lir som mit keyboard kan.

Mvh. Thomas Nygaard

Fra : Annika Pedersen

Dato : 10-08-03 12:31

"Thomas Nygaard" <thomazjn@hotmail.com> wrote in

> [...]
> kører Win XP. Har ledt lidt, men har ik' fundet lignende. Er der nogen
> der ved hvad det kan være der driller???? Jeg vil også gerne kunne

Du er ikke alene om det problem :(
Min brors løsning er at inden han lukker sin PC lukker han lige ITouch
inden - så kører det fint.
Det er bestemt ikke den bedste løsning, men i en snæver vending..

--
Annika P

Fra : Martin Andersen

Dato : 10-08-03 15:05

> Du er ikke alene om det problem :(
> Min brors løsning er at inden han lukker sin PC lukker han lige ITouch
> inden - så kører det fint.
> Det er bestemt ikke den bedste løsning, men i en snæver vending..

Og hvis man skriver ind til Logitech, siger de at de arbejder på en
opdatering af iTouch, men den har jeg ikke set skyggen af endnu.

Jeg har nøjagtig samme problem, Win XP Professional

Fra : Peter Sørensen

Dato : 10-08-03 20:45

Jeg hentede en opdatering ved logitech og herefter lukker
xp fint ned.
jeg kan ikke huske hvad version det var.

Fra : Hille

Dato : 11-08-03 11:25

> [...]

> opdatering af iTouch, men den har jeg ikke set skyggen af endnu.
>
> Jeg har nøjagtig samme problem, Win XP Professional

Sidste softwareopdataring er fra den 27-11-2002: Danish-it215dan.exe
eller English-it215enu.exe.

Logitech skriver selv på deres hjemmeside under support til tastaturet:

Current versions of iTouch software fail to unload while the system is

shutting down, causing longer shut down times. This issue has been

addressed in the next release of software, which is expected to be

available shortly. Please check this document or the download page l

ater for an update to the software.

Until then, please exit the iTouch software manually using the following

instructions before you shut down.

1.. Right click on the Logitech iTouch icon in the Systray, located
2.. in the lower right hand side of your desktop.
3.. Select "Exit".
Har iøvrigt problemer under opstart. Mange gange findes tastaturet ikke.
Heller ikke som PS2. Når jeg tilslutter det gamle tastatur under PS2
(efter Logitech ikke er fundet), er der ingen problemer??

hilsen
Hille