Go´dag mand økseskaft...
Fra : Bjarne Christensen

Dato : 09-08-03 18:55

Pråv lige at læse tråden jeg startede 08-08-03 19:48 "nye mus fra microsoft"

Det er åbenbart utroligt svært at forstå hvad der bliver spurgt om...

Er det mon på grund af varmen

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 09-08-03 21:41

Bjarne Christensen skrev:

> Pråv lige at læse tråden jeg startede 08-08-03 19:48 "nye mus fra
> microsoft"
>
> Det er åbenbart utroligt svært at forstå hvad der bliver spurgt om...
>
> Er det mon på grund af varmen

Faktisk lidt griner... folk fatter hat i det indlæg :D
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Jonny Jensen

Dato : 10-08-03 09:44

> Pråv lige at læse tråden jeg startede 08-08-03 19:48 "nye mus fra
microsoft"

> Det er åbenbart utroligt svært at forstå hvad der bliver spurgt om...

rofl... Noget med at folk bare svarer random eller hvad sker der :D

Jonny.

Fra : KsNa

Dato : 10-08-03 09:55

"Bjarne Christensen" <bch@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Pråv lige at læse tråden jeg startede 08-08-03 19:48 "nye mus fra
microsoft"

> Det er åbenbart utroligt svært at forstå hvad der bliver spurgt om...
>
> Er det mon på grund af varmen

Næ - det tror jeg ikke, det har jo altid været sådan, at ét spørgsmål giver
en masse oplysninger om alt muligt andet, end det der bliver spurgt om. Hvis
svar kunne begrænses til emnet der spørges om, kunne svarene reduceres
med... tja.. måske 80%.
Dermed er ikke sagt, at alle de svar der kommer er ubruglige, for der findes
jo mange hvor der er oplysninger der kan bruges i anden sammenhæng.
Man skal jo lære noget nyt hver dag, ellers har dagen været spildt.

Jeg ved for øvrigt ikke, hvor musen kan købes.

mvh.
Kim

Fra : Allan / Kolding

Dato : 10-08-03 10:06

Er der et link til den mus ?
Eller er det bare et skud i tågen, at nogen har hørt om ?

Så et link til den pågældende mud ville være rart,
så ved vi hvad vi snakker om.

Allan

KLIP

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 10-08-03 10:30

> Er der et link til den mus ?
> Eller er det bare et skud i tågen, at nogen har hørt om ?
>
> Så et link til den pågældende mud ville være rart,
> så ved vi hvad vi snakker om.

Jeg har set den omtalt flere steder, bl.a. her:

http://www.warp2search.net/modules.php?name=News&file=article&sid=13499

Fra : Esben

Dato : 10-08-03 10:21

"Bjarne Christensen" <bch@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Pråv lige at læse tråden jeg startede 08-08-03 19:48 "nye mus fra
microsoft"

Musene kommer højst sandsynligt i handlen i starten af september.

--
Esben