nye mus fra microsoft
Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-08-03 18:14

Nogle der ved hvor man i Danmark kan købe de nye mus fra microsoft - altså
dem hvor man kan scrolle til h/v med hjulet.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-08-03 18:30

Bjarne Christensen wrote:
> Nogle der ved hvor man i Danmark kan købe de nye mus fra microsoft -
> altså dem hvor man kan scrolle til h/v med hjulet.

Ja... er også blevet lidt lun på den der MX310, men aner ikke hvor den kan
fås...
<http://www.logitech.com/index.cfm?page=products/details&CRID=3&CONTENTID=69
52&countryid=4&languageid=15>

--
Martin K

Fra : Erik Dan

Dato : 08-08-03 19:22

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767951

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 08-08-03 20:08

Erik Dan wrote:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767951

Hold da op! Så er EDBpriser.dk blevet opdateret, for den var der ikke i går.
Men tak

--
Martin K

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-08-03 21:02

> Ja... er også blevet lidt lun på den der MX310, men aner ikke hvor den kan
> [...]

Det er sikkert en fin mus Logitec har lavet der

Men den har intet med det emne jeg spurgte om - nemlig en ny mus fra
Microsoft.
Den mus jeg efterlyser har en extra scroll-funktion i hjulet, så man kan
scrolle højre/vestret ved at skubbe til selve hjulet...

Fra : Claus Madsen

Dato : 09-08-03 11:28

Bjarne Christensen wrote:

> [...]
> Den mus jeg efterlyser har en extra scroll-funktion i hjulet, så man kan
> scrolle højre/vestret ved at skubbe til selve hjulet...

Der har aldrig været noget galt med dette link

http://www.microsoft.com/hardware/

Jeg er sikker på, at man ser en beskrivelse af nye produkter her inden
de kommer i handelen.

/CM

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 09-08-03 18:48

> Der har aldrig været noget galt med dette link
>
> http://www.microsoft.com/hardware/
>
> Jeg er sikker på, at man ser en beskrivelse af nye produkter her inden
> de kommer i handelen.

Det gør man helt sikkert...
- Men de svarer ikke på mit oprindelige spørgsmål: