Brother HL 1440
Fra : Torben Brøndum

Dato : 08-08-03 15:32

Hej,

Kan én af Jer derude huske hvordan jeg får et datablad printet ud indeholde
alle info om printeren - Brother HL 1440.

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 08-08-03 22:45

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> posting:

>Kan én af Jer derude huske hvordan jeg får et datablad printet ud indeholde
>alle info om printeren - Brother HL 1440.

På min 1240: Hold knappen inde, tænd printeren, bliv ved med at
holde knappen inde til DRUM lyser. Slip knappen. Tryk ind igen og
slip ud for følgende for at få følgende:
DRUM: Test side
READY: Config/Font
ALARM: Fabriksnulstilling
DATA: HEX dump af data

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Torben Brøndum

Dato : 10-08-03 13:45

"Christian Bohr-Halling" <nospam@direkte.org>

> [...]
> holde knappen inde til DRUM lyser. Slip knappen. Tryk ind igen og
> slip ud for følgende for at få følgende:

....sådan gjorde jeg også på vores 1240, men
jeg har også en 1440 - der er det anderledes,
men hvordan ?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : Flemming Joensson

Dato : 12-08-03 14:18

"Torben Brøndum" <tbr@Xtorben-broendumX.dk> wrote in

> ...sådan gjorde jeg også på vores 1240, men
> jeg har også en 1440 - der er det anderledes,
> men hvordan ?

Jeg har en 1470n, jeg mener den eneste måde jeg har fået den til at spytte
alle data ud om sig selv er ved at tage en lille nål og trykke på den lille
bitte knap omme bag på - men jeg kan ikke huske om det kun er
netværksindstillingerne der kommer ud på papir hvis man bruger den. Så om
den også findes på en 1440 ved jeg ikke.

Flemming