anbefaling af printer...
Fra : Martin Berentzen

Dato : 08-08-03 15:10

HEJ!

Jeg skal erhverve mig en ny printer og søger derfor anbefalinger... Det skal
ikke være en all-in-one, altså ingen scanner, fax, kopiering og alt det
der.... Det skal gerne være en med seperate farve-patroner, så man kan
skifte den enkelte farve ud. pris max 1200 kr.....

--
Mvh Martin Berentzen
Fjern venligst NOSPAM i emailadr... tak..

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 08-08-03 21:15

"Martin Berentzen" <berentzenNOSPAM@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
|
| --
| Mvh Martin Berentzen
| Fjern venligst NOSPAM i emailadr... tak..

Hejsa!

Prøv at kigge her:
http://www.hp.dk/presserum/presse/2002/020617_2.php

Den har godt nok ikke separate farvepatroner, men det er en sk***god
printer.

Lad dig ikke skræmme af prisen da jeg har set den på
http://www.edbpriser.dk til 789,- kr.

Ellers kan du til endnu billigere penge få en Apollo printer, kører selv med
Apollo P2100U, som også kører med HP's teknologi (HP med andet navn), og vi
har ikke noget at klage over omkring den, kostede ca. 400,- kr i Føtex.

Det er hvad anbefalelsen lyder på herfra.

Bam-Bam