Støj fra lydkort
Fra : bb

Dato : 06-08-03 13:52

Efter at have installeret et Radeon 9100 er der begyndt at komme støj fra
mit onboard lydkort VIA Audio 101/1 (mainboard VIA Technologies VT 8363).

Det er ikke meget det drejer sig om men det kan godt være irreterende i
spil. Man kan også høre en svag susen når man minimere eller maximere fx
tekst dokumenter.

Johs

Fra : bb

Dato : 06-08-03 14:28

Ups det var hjælp jeg ville ha.

Johs

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 14:50

bb wrote:
> [...]
> Det er ikke meget det drejer sig om men det kan godt være irreterende i
> spil. Man kan også høre en svag susen når man minimere eller maximere fx

Enten er du nået grænsen for hvad din PSU kan trække, eller måske deler
dit lydkort interrupt med grafikkortet.

Fra : bb

Dato : 06-08-03 15:33

Jens C. Hansen [Odense] <greylion®gmx.net> wrote in message

> Enten er du nået grænsen for hvad din PSU kan trække, eller måske deler
> dit lydkort interrupt med grafikkortet.

Hvad er PSU og hvordan ændre man interrupt?

Johs

Fra : Henning Larsen

Dato : 06-08-03 15:41

"bb" <muingaza@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Jens C. Hansen [Odense] <greylion®gmx.net> wrote in message
> fra
> 8363).

> Hvad er PSU og hvordan ændre man interrupt?
>
> Johs

PSU = Power Supply Unit. Altså strømforsyningen i kabinettet. Jeg tror også
det er der problemet kan ligge. Du har vel deaktiveret dit onboard lydkort i
bios?

hilsen Henning Larsen

Fra : bb

Dato : 06-08-03 16:07

Henning Larsen <henning@osterbo-net.dk> wrote in message

> [...]
også
> det er der problemet kan ligge. Du har vel deaktiveret dit onboard lydkort

Øh det er mit onboard lydkort jeg bruger, jeg har endnu ikke købt og
installeret et andet lydkort.

Johs

Fra : Henning Larsen

Dato : 06-08-03 18:12

> Øh det er mit onboard lydkort jeg bruger, jeg har endnu ikke købt og
> installeret et andet lydkort.
>
> Johs

Ups.

hilsen Henning Larsen