Harddisk controler
Fra : Karsten Hansen

Dato : 06-08-03 10:52

Er der nogle der ved hvor man kan få repereret en harddisk controler eller
købe en ny ?

Fra : Devast8or, work

Dato : 06-08-03 12:06

"Karsten Hansen" <dyk@image.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der ved hvor man kan få repereret en harddisk controler eller
> købe en ny ?

En ny controller kan du finde her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/io-kort-show.asp

Devast8or

Fra : Karsten Hansen

Dato : 06-08-03 12:53

Tak for svaret men det er selve controleren på disken der er død.
ikke i pc'en

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 13:11

Karsten Hansen wrote:
> Tak for svaret men det er selve controleren på disken der er død.
> ikke i pc'en

Så er du nødt til at finde en harddisk magen til, og bruge printpladen
fra den.

Fra : Devast8or, work

Dato : 06-08-03 14:22

> Tak for svaret men det er selve controleren på disken der er død.
> ikke i pc'en

Ah, jeg havde forstået det som at IDE-controlleren var stået af.

Hvis det er harddisken er du nødt til at gøre som Jens C. Hansen skriver og
få fat i en anden disk magen til (dvs. både model, størrelse og det hele).
Så kan man så lave nogle fiks-fakserier med at sætte printet fra den ene
disk over på den anden for at få den il at køre. Hvad du skal gøre må du
ikke spørge mig om.

Devast8or