Garanti på RAM
Fra : Nils Emil P. Larsen

Dato : 06-08-03 08:26

Hej

Jeg har et defekt 256MB DDR-RAM-modul. Jeg har ingen kvittering og har
ingen mulighed for at skaffe den eller oplysning om hvor modulet er
købt.

På modulet er en label: "CM 10 YR WARRANTY", så hvis jeg er heldig, er
der garanti på. Kan nogen ud fra disse oplysninger (se billede)
genkende RAM-modulet? Oplysninger om garanti?

Se foto'et:
http://peter_larsen.homepage.dk/ddrram.jpg

Med venlig hilsen
Nils Emil P. Larsen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 06-08-03 09:13

Nils Emil P. Larsen <ne@it.dk> crashed Echelon writing

> http://peter_larsen.homepage.dk/ddrram.jpg

Enhurtig søgning på varenummere med google gav
http://www.legacyelectronics.com

--
Bjarke Andersen

Fra : Nils Emil P. Larsen

Dato : 07-08-03 11:07

On Wed, 6 Aug 2003 08:13:15 +0000 (UTC), Bjarke Andersen
<usenet@*spammer*bjoeg.dk> wrote:

>Nils Emil P. Larsen <ne@it.dk> crashed Echelon writing

Hej

Tak - min egen søgning fejlede fordi jeg byttede om på et 1 og et I
(doh...).

mvh
Nils Emil