Kabinet Aopen H600A
Fra : Henning Larsen

Dato : 05-08-03 21:28

Er der nogen som har erfaring med og kan anbefale et Aopen H600A kabinet.
Strømforsyningen er på 300 watt og det er vel i underkanten. Mit nuværende
kabinet har en strømforsyning på 400 watt (af dårlig kvalitet) og den har
svært ved at starte maskinen op ved koldstart.

hilsen Henning Larsen

Fra : Jonny Jensen

Dato : 06-08-03 10:15

Har kabinettet og til mit fulgte der en 360 watts AOpen PSU med en 120 mm
blæser i, hvilket også i følge AOpens hjemmeside er den som er med. Den
leverer masser af strøm (dog ikke HELT nok til mit system), og er meget
støjsvag (temperaturstyret jo, så det har en del at sige hvor godt kølet dit
kabinet er) men selv ved højere RPM er den stadig ganske støjsvag.

Jeg bruger den pt i min filserver, hvor den kører perfekt. Ingen grund til
klage der ;)

Ved ikke om kabinettet også laves med 300 watts eller om det er forhandleren
selv der har skiftet den til en 300 watts, men prøv evt at undersøge
hvorvidt der er prisforskel og hvor stor den er, ved de forhandlere som har
den med 360 wats, for det er helt sikkert en god PSU som trækker det meste.

Jonny.