grafikkort 1.5 V ? - hjælp mig
Fra : Kim

Dato : 05-08-03 20:08

Hejsa

Jeg er igang med at skifte noget af mit system ud. Har kigget på et bundkort
og her kan det kun tage grafikkort på 1.5v og altså ikke 3.3v.

Kan mit matrox G-400 mon køre i det bundkort ???

Jeg kan ikke finde ud af om mit matrox kører med 1.5 eller 3.3, heller ikke
på matrox hjemmeside.

Kan en hjælp mig så ikke står med et grafikkort jeg ikke kan bruge i mit nye
bundkort :(

Mvh
Kim

Fra : Lars Grau

Dato : 05-08-03 20:45

Det kan man desværre ikke

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 21:13

Lars Grau wrote:
> Det kan man desværre ikke

Det må være et andet grafikkort du tænker på - måske G200?

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 21:11

Kim wrote:

> Jeg er igang med at skifte noget af mit system ud. Har kigget på et bundkort
> og her kan det kun tage grafikkort på 1.5v og altså ikke 3.3v.

Her kan du se lidt om 1.5 V kort:

http://www.directron.com/15agpguide.html

> Kan mit matrox G-400 mon køre i det bundkort ???

Ja, det kan det.
Jeg har selv et kørende i et Abit NF7, som (kun) kan tage AGP 4x og 8x kort.

> Jeg kan ikke finde ud af om mit matrox kører med 1.5 eller 3.3, heller ikke
> på matrox hjemmeside.

Det kan køre med begge dele.

Fra : Kim

Dato : 05-08-03 22:17