Tænd psu uden bundkort?
Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 05-08-03 10:06

Det har været oppe at vende før, men jeg kan ikke finde det igen!

Det var noget med at forbinde to lednings-udtag fra det brede stik fra
psu'en, så skulle man kunne tænde strømforsygningen uden brug af bundkort og
powerknap!

Er der en venlig sjæl der kan finde beskrivelsen til mig? Sidst var der også
en fin tegning af hvilke udtag det drejede sig om .

På forhånd tak for hjælpen

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : LC

Dato : 05-08-03 10:11

Ben 4 (GRØN) og Ben 6 (Sort) på samme side som din clips på ATX stikket
sidder

Fra : JSH \(9800\)

Dato : 05-08-03 10:30
Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 05-08-03 10:45

Mange tak for hjælpen!

Mvh. Bjarke Rasmussen

Fra : pwa

Dato : 05-08-03 20:56

> [...]
også
> en fin tegning af hvilke udtag det drejede sig om .

Vil du ha en noget mere permanent opstilling med afbryder ..osv...så kig
her:
www.gideontech.com/guides/psu_powerup/

vh Pa

Fra : Bjarke Rasmussen

Dato : 06-08-03 10:54

> Vil du ha en noget mere permanent opstilling med afbryder ..osv...så kig
> her:

Tak for det! Men jeg skulle såmen bare lige bruge tricket med en stump
ledning, da jeg havde gang i en udskiftning af blæser i min psu.

Mvh. Bjarke Rasmussen