Hvilken printer skal jeg købe?
Fra : Lars Andersen

Dato : 04-08-03 21:46

Min gamle farveprinter er netop stået af, og så må jeg jo købe en ny.
Problemet er, at jeg ikke aner, hvad der er et godt køb i dag. Jeg har
en laser-printer som min primære, men behøver en farveprinter til
forskellige småting. Prislejet er omkring 500 kr., og jeg vil
selvfølgelig gerne have mest muligt for pengene.

Jeg har umiddelbart en del fidus til en Epson Stylus C42UX, men har
omvendt hørt, at HP generelt leverer den bedste kvalitet i denne
prisklasse. Er der nogen hints til et godt køb? Og evt. nogen, jeg for
enhver pris skal holde mig fra?

På forhånd tak!

- Lars

Fra : krammefyr

Dato : 05-08-03 09:45

Hej Lars,

Jeg vil under alle omstændigheder holde mig til HP - jeg har kun dårlige
erfaringer med Epson.

Du skulle kigge lidt på www.edbpriser.dk hvor du kan søge efter hvad du skal
bruge og hvad du maks. vil give, også læse om de forskellige printere, som
kommer frem ved søgningen - det gode ved siden, er at der ved mange af
produkterne er andre brugere, som har skrevet om deres erfaring med
produkterne....

Med venlig hilsen

Søren Jensen