skærm ryster
Fra : Hans-Henrik Skall

Dato : 04-08-03 21:05

Medion pc 2.0 mhz

Jeg har det problem at skærmen flikker helt vildt (ryster).

Troede at det var skærmen og købte en ny .....men det var det samme.

Den har lige været til rep. og fået nyt grafikkort........men det er også
det samme.

Der kan gå en uge mellem hver gang det sker.

Hvad tror i at der kan være galt ?

Regards / Med Venlig Hilsen

Hans-H Skall
www.skalls.dk

Fra : Kai Andersen

Dato : 04-08-03 21:14

Højttalere eller lader der står for tæt på skærmen.

/Kai

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 04-08-03 23:50

Kai Andersen skrev:

> Højttalere eller lader der står for tæt på skærmen.

Evt. mobiltlf hvis man bor et sted hvor den tit skifter mast...
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 04-08-03 21:26

> Jeg har det problem at skærmen flikker helt vildt (ryster).

Prøv at fjerne alle elektriske apparater du har stående omkring skærmen.
Gerne et ad gangen, så kan du se når det begynder at hjælpe.

MVH

Thomas

Fra : Henrik G. Jacobsen

Dato : 05-08-03 11:02

"Thomas Worm Madsen" <thomasworm@madsen.mail.dk> wrote in message
> [...]

Det er vel ikke fordi du har været inde på en internetside som med vilje
lader skærmen "ryste"...?

Fra : arc@na

Dato : 05-08-03 13:04

"Henrik G. Jacobsen" <nospam@brakmark.dk> wrote in news:bgnvb2$ib3$1
@sunsite.dk:

> Det er vel ikke fordi du har været inde på en internetside som med vilje
> lader skærmen "ryste"...?

- eller fordi hans skrivebord er ustabilt...?

arc@na

Fra : HT

Dato : 05-08-03 16:23

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> "Henrik G. Jacobsen" <nospam@brakmark.dk> wrote in news:bgnvb2$ib3$1
> @sunsite.dk:

> - eller fordi hans skrivebord er ustabilt...?

Degauss med indbygget selvudløser??

HT

Fra : teknik

Dato : 11-08-03 14:44