TV-udgang til SiS-integreret grafikkort.
Fra : Preben

Dato : 04-08-03 18:27

Hej alle

Jeg har et bundkort MicroATX med SiS-chipset - rigtig skod, men hva.

Nu står jeg og mangler penge (hvem gør ikke det) og vil gerne putte
noget ekstra hardware i min computer - blandt andet et TV-kort. Jeg har
overvejet TerraTec TV400 eller TV600 modellen. Men jeg vil også gerne
have en TV-udgang på min computer. Jeg kan ikke finde ud af om der er
nogle af disse to kort der har en TV-udgang. Ja, det ville jo være
mærkeligt om et TV-kort havde det, men det kunne jo være.

Nå, men ellers vil jeg gerne høre hvordan jeg på den billigste måde får
fat i en TV-udgang til min computer?

Er det et nyt grafikkort? et MPEG-dekoder kort (hvis man kan bruge
TV-udgangen til andet også)? en separat TV-udgang i form af noget andet
hardware?

Nogen der kan hjælpe mig ud her?

Mvh / Preben

--
If your Dell laptop is unstable, try change the power supply - it works!

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-08-03 13:34

Preben <64bit@mailme.dk> crashed Echelon writing

> Er det et nyt grafikkort? et MPEG-dekoder kort (hvis man kan bruge
> TV-udgangen til andet også)? en separat TV-udgang i form af noget andet
> hardware?

Et gammelt ATI All-In-Wonder til PCI (formoder bundkortet ikke har nogen
AGP port). AIW kort har TV-in og out samt TV-tuner.

Ellers kan du vælge og vrage og købe en ekstern boks til TV-out som
forbindes grafikkortets Dsub stik (ca. pris 700,-)

--
Bjarke Andersen