Fjernbetjening til PC
Fra : Kim Søvsø Pedersen

Dato : 04-08-03 12:21

Hej

Er der nogen der kan anbefale en billig (og god) løsning til at fjernbetjene
computeren med (nærmere betegnet myHTPC).

Er det nok med en IR-modtager, eller er det bedst at købe en pakkeløsning
med fjernbetjening også?

Kim

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 04-08-03 12:58

"Kim Søvsø Pedersen" <kim@REMOVEkimpedersen.dk> skrev:

> Er der nogen der kan anbefale en billig (og god) løsning til at
> fjernbetjene computeren med (nærmere betegnet myHTPC).
>
> Er det nok med en IR-modtager, eller er det bedst at købe en
> pakkeløsning med fjernbetjening også?

Jeg har ikke selv prøvet følgende:
http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=3DREMOTERETAIL
men den har RF modtager så fjernbetjeningen ikke behøver pege direkte
mod modtageren som ved IR:

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : teknik

Dato : 01-09-03 13:39

Jeg har et til salg... Den funker til alle mulige programmer.. winamp,
mediaplayer.... u name it..
IR baseret og den skulle passe til hvilken som helst fjernbetjening.. Den
har "learn" funktion.
Du kan oxo hente updated på nettet til den.

Så du adder bare hvilken tast på din fjernbetjening skal skrue op, ned,
næste sang... o.s.v o. s. v..

Der er software og manual med..
mail mig på whiskey@ofir.dk hvis du er interesseret..

Hilsen G.T.A