Logitech MX700
Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-08-03 11:51

Hej NG,

Er der andre end mig, der synes at Logitech MX700 er meget upræcis i
forhold til f.eks. Logitech MouseMan Dual Optical?

Til almindeligt brug er den umiddelbart god nok, men ved
præcisionsarbejde (f.eks. i Paint Shop Pro og MilkShape 3D) oplever
jeg ofte, at jeg ikke kan flytte musen én pixel ad gangen, hvilket
mildest talt er frustrerende.

Jeg har prøvet med forskellige indstillinger af hastighed og
acceleration, men det ændrer ikke ved problemet.

Venligst
Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-08-03 12:00

Thomas Finnerup wrote:
> [...]
> mildest talt er frustrerende.
>
> Jeg har prøvet med forskellige indstillinger af hastighed og
> acceleration, men det ændrer ikke ved problemet.

Hvilken måtte bruger du?

- Martin

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 03-08-03 13:18

On Sun, 3 Aug 2003 12:59:53 +0200, "Martin Petersen"
<knopfisk@[fjern]vvs.dk> wrote:

> Hvilken måtte bruger du?

En grøn "filt"-måtte.

Venligst
Thomas

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-08-03 01:59

Thomas Finnerup wrote:

> En grøn "filt"-måtte.

Jeg kan anbefale func surface 1030.

- Martin

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-08-03 14:37

Thomas Finnerup skrev:

> [...]
> mildest talt er frustrerende.
>
> Jeg har prøvet med forskellige indstillinger af hastighed og
> acceleration, men det ændrer ikke ved problemet.

Jeg kan absolut ikke genkende problemet... jeg synes den er min mest prcæise
mus til dato!
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-08-03 12:45

"Peter Sepstrup" skrev:
> Jeg kan absolut ikke genkende problemet... jeg synes den
> er min mest prcæise mus til dato!

Men det er dit keyboard vist ikke ..thihi...

Mvh, Lars

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 03-08-03 15:54

Lars Ladingkaer skrev:

> Men det er dit keyboard vist ikke ..thihi...

blaa blaa... jeg var lige stået op efter byturen igår
--
Mvh. Peter.
___________________________________

Fra : MaRk

Dato : 03-08-03 12:42

> [...]
> præcisionsarbejde (f.eks. i Paint Shop Pro og MilkShape 3D) oplever
> jeg ofte, at jeg ikke kan flytte musen én pixel ad gangen, hvilket

Genkender godt problemet, måske min måtte, bruge icemat black...

Mvh
Mark

Fra : Coach [4130]

Dato : 04-08-03 14:48

Kendte til problemet da jeg installerede den med den medfølgende software.

Afinstallerede og lod den køre med Microsoft WindowsXP's egen musesoftware.
Virker perfekt efter dette.

Det er den bedste mus jeg har haft til dato. Den er god i både spil og andet
software.

Mvh
Bri@n