Webcam kvalitet
Fra : Lundsteen

Dato : 01-08-03 19:08

Nu er det endelig lykkedes mig at bruge webcam-funktionen i MSN Messenger.
Men jeg synes dog at at opdateringen var noget ringe. Det hakkede utroligt
meget!

Det er et digitalkamera jeg bruger som webcam.

Jeg deler en 2Mbit forbindelse i min opgang, men har fornemmelse af at jeg
er en af de få som benytter den.

Mit spørgsmål er så om det skyldes hardwaren, programmet eller internet
forbindelsen??

MVH. Andreas.

Fra : Thomas Damgaard

Dato : 01-08-03 21:46

"Lundsteen" <lundsteen@FJERNDETTE.msn.com> wrote in message
> [...]
> er en af de få som benytter den.
>
> Mit spørgsmål er så om det skyldes hardwaren, programmet eller internet

Hmm... jeg tror faktisk det er MSN's skyld, da jeg "ser" det samme med mine
2 webcams.
Har samme linie hastighed som dig, men deler ikke med nogen.

Mvh
- Thomas

Fra : BorreBoy

Dato : 01-08-03 21:50

"Thomas Damgaard" <thomas.damgaard@scum.dk> skrev i en meddelelse
> Hmm... jeg tror faktisk det er MSN's skyld, da jeg "ser" det samme med
mine
> 2 webcams.
> Har samme linie hastighed som dig, men deler ikke med nogen.

Har også samme problem. Har skrevet til MSN, og fik dette svar

"Vi sætter pris på din mening - den er vigtig for os i udviklingen af
kommende versioner af produkter."

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-03 16:21

In dk.edb.hardware, Lundsteen <lundsteen@FJERNDETTE.msn.com> says...
> Mit spørgsmål er så om det skyldes hardwaren, programmet eller internet
> forbindelsen??

Har du prøvet med noget andet software?

--
Med venlig hilsen/best regards