Logic kabinetter
Fra : Pipeline

Dato : 01-08-03 03:24

Jeg søger efter et nyt kabinet og er faldet over www.logicconcept.com som
ser ud til at lave nogle fede kabinetter. Jeg har især et godt øje til
modellerne 860L samt ALUMINIUM.
Er der nogen der har erfaringer med disse modeller, eller med Logic´s
kabinetter generelt?

Og hvordan er det med fedtfingre og aluminium kabinetter?

Hvis du har andre forslag så skriv endelig.
Jeg søger et kabinet med min. 350W PSU, min. 3 externe 5.25" og min. 3 int.
3.5" pladser. Der må ikke være døre eller skydelåger. USB i front/siden er
et must. Gerne så lydløst som muligt, men det kan man jo evt. gøre noget ved
hen af vejen. Prisen må max. være 1200kr. incl. PSU.

--

Hilsen/Regards
Pipeline

Fra : /morten

Dato : 02-08-03 13:56

> [...]
ved
> hen af vejen. Prisen må max. være 1200kr. incl. PSU.

Hvis alt går planmæssigt modtager jeg et system med logic ALUMINIUM kabinet
i løbet
af den kommende uge - jeg skal nok smide en post med mine indtryk når det er
modtaget...

hygge

/morten