trådløs mus med usb-inbygget reciever. Fin~
Fra : Pah

Dato : 01-08-03 02:29

Er der nogen der kender en trådløsmus hvor selve recieverdelen ikke er
stik/ledning/recieverboks
men derimod blot en lille usb plug med recieveren indbygget

mvh
Anders

Fra : Niels Sørensen

Dato : 01-08-03 08:40

"Pah" <none@none.none> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en trådløsmus hvor selve recieverdelen ikke er
> stik/ledning/recieverboks
> men derimod blot en lille usb plug med recieveren indbygget

Nu sprøger du i subj. "Findes de??" og det er kun det jeg kan svare på:
JA, det gør det!
Jeg HAR set dem, men det er som knaldtilbud ved computeroforhandlere i Århus
så jeg kan ikke huske præcis hvor eller give link... Mener dog også, at de
på et tidspunkt havde dem hængende på TDC-butikken i StorCenternord i
Århus - så måske har de dem også andre steder hos TDC...
I hvert fald kan du roligt fortsætte din jagt, for de findes i hvert fald
helt sikkert!

VH Sørensen

Fra : HT

Dato : 01-08-03 09:21

> [...]
> stik/ledning/recieverboks
> men derimod blot en lille usb plug med recieveren indbygget

Jeg har set dem i går hos Struer Data i - ja, Struer... Prisen var vist
omkring 4-500 kr. Det var godtnok nok sådan en lille én, beregnet til
laptops....

HT

Fra : Svend

Dato : 01-08-03 09:34

> [...]
> stik/ledning/recieverboks
> men derimod blot en lille usb plug med recieveren indbygget

Hej!

Jeg tror, at det du søger er: Labtec Wireless Optical mini mouse USB
(produktnr. 911531-0914)´

Findes her:
http://www.labtec.com/index.cfm?page=gear/details&contentid=627&crid=29&countryid=1003&languageid=1

Koster i omegnen af kr. 250,- (se www.edbpriser.dk)

Jeg er selv på jagt efter en sådan mus, og har kun fundet denne Labtec, men
har ikke købt endnu, fordi jeg ikke vil betale de ca. kr. 50,- i porto, men
vente til jeg kommer i nærheden af en butik, som har dem. Den er vist helt
ny.

Er der andre, som har erfaringer med denne mus?

M.v.h.

Svend

Fra : Pah

Dato : 01-08-03 12:37

Hejsa

Det er næste præcis sådan en mus jeg leder efter. Dog ville jeg
fortrække en i almindelig størrelse, men denne her ser nu rimelig fiks
ud.

Tak for det. Jeg kigger lidt videre og hvis jeg ikke finder noget bliver
det labtec'en

mvh
Anders

In article <bgd8kt$6t3$1@news.cybercity.dk>, sj@edb.dk says...

Fra : Pah

Dato : 01-08-03 13:08

Her selv fundet et par stykker ekstra

http://www.microsoft.com/hardware/mouse/wiebt_info.asp
kan fåes flere steder. (bruger bluetooth)
og
http://www.beststuff.co.uk/philex_usb_rf_wireless_mouse.htm
som jeg ikke ved hvem der forhandler

In article <MPG.19946f5b210bf74989683@news.tele.dk>, none@none.none
says...

Fra : JRS

Dato : 01-08-03 10:40

"Pah" <none@none.none> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der kender en trådløsmus hvor selve recieverdelen ikke er
> stik/ledning/recieverboks
> men derimod blot en lille usb plug med recieveren indbygget

De har en på tilbud i electronic world i denne uge til 200 kr. !

MVH
JRS