Kombineret Mp3-afspiller og USB-pendrive 1~
Fra : Niels Sørensen

Dato : 31-07-03 17:16

Jeg synes kr. 345 lyder vanvittigt billigt for en kombineret Mp3-afspiller
og USB-pendrive 128 MB..
Hvad siger I?

Det drejer sig om flg:
http://www.billigmedien.de/shop/productinfo.asp?id=326

Desværre har det ikkenoget navn, så jeg har ikke kunne finde nogen
erfaringer eller test af den... Kan du, eller har du nogle erfaringer du vil
dele med mig?

Jeg havde egentlig plaer om blot at købe en Bonzai-usb-pendrive
(http://www.buy-hp.dk/showproduct.php?id=766) (da man skifte RAM-kortene i
den), men når man kan få en mp3-spiller med oveni hatten for en billigere
pris er det jo fristende..
Erfaringer med Bonzai eller konkurrende produkter er også meget velkomne!

VH Sørensen

Fra : Niels Sørensen

Dato : 31-07-03 17:35

"Niels Sørensen" <duvedikkehvem@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg synes kr. 345 lyder vanvittigt billigt for en kombineret Mp3-afspiller
> [...]

Hvad sørensens... Den STÅR under kategorien "mp3-afspillere", men der står
egentlig ikke et ord om mp3 i beskrivelsen - det er sgu vist bare en
almindelige USB-pen uden mp3... Og tilmedl en dyr en.. Skod!
Eller....?

VH Sørensen

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 31-07-03 20:50

Det ser lidt skummelt ud. Men der står der følger bælteholder med til den.
Det har jeg aldrig set til en memory bird.

Mvh. Brian