HP Laserjet 1000 kan ikke installeres
Fra : Henning Larsen

Dato : 31-07-03 14:50

Jeg har fået problemer med min HP Laserjet 1000 printer. Når jeg forsøger at
geninstallere, får jeg en fejlmelding fra Windows XP Home: "Hardwaren kan
ikke installeres". Meldingen kommer efter softwaren er installeret og jeg
har sat usb-kablet i computeren. I enhedshåndtering står printeren nu med et
udråbstegn. Jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere flere gange, men
resultatet bliver det samme. Den virkede indtil igår. Jeg har også prøvet at
installere den på en Windows 98 pc, og her var der ingen problemer.

Nogen som kan greje den?

Hilsen Henning Larsen

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-03 19:15

> [...]
>resultatet bliver det samme. Den virkede indtil igår. Jeg har også prøvet at
>installere den på en Windows 98 pc, og her var der ingen problemer.
Er driverne certificeret!, eks: til 1100'eren skal de købes, de er kun
gratis/fri DL, til og med win 98 eller win 2000.

THF
Brøndby
http://home20.inet.tele.dk/thf/

Fra : Kai Andersen

Dato : 31-07-03 20:36

Det er kun et spinkelt forsøg, men prøv at kigge her og se om det kan hjælpe
dig.
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl10964&locale=en_US&taskId=110&prodSeriesId=45674&prodTypeId=18972

/Kai

Fra : Henning Larsen

Dato : 31-07-03 22:14

"Kai Andersen" <Hvisjegvarenrigmand@penge.dk> skrev i en meddelelse
> Det er kun et spinkelt forsøg, men prøv at kigge her og se om det kan
> [...]

Jeg har faktisk været inde og kigge på HP's supportsider og prøvet deres
forslag, men desværre uden held. Men tak for din interesse.

Henning