Gammel kølepasta
Fra : arc@na

Dato : 30-07-03 18:14

Jeg har en Athlon 1800+ liggende, som har været monteret i en anden
maskine. Jeg vil gerne flytte den over i min egen stationære som har en
1GHz.

Hvordan fjerner man rester af gammel kølepasta uden at beskadige kernen? Må
man bruge isopropyl-alkohol eller lignende?

arc@na

Fra : Villy Jensen

Dato : 30-07-03 18:47

> Hvordan fjerner man rester af gammel kølepasta uden at beskadige kernen?

> man bruge isopropyl-alkohol eller lignende?

Ja, jeg bruger 'båndoptagerrens' (=IPA), vatpind og køkkenrulle!

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : arc@na

Dato : 30-07-03 19:10

"Villy Jensen" <vje@e-mail.dk> wrote in news:3f280489$0$48908
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Ja, jeg bruger 'båndoptagerrens' (=IPA), vatpind og køkkenrulle!

Tjek! Så må jeg hellere lige bestille noget mere ram, nu jeg alligevel skal
til at lege...

arc@na

Fra : Devast8or, work

Dato : 31-07-03 09:32

"arc@na" <this.is@n.invalid.email.org> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan fjerner man rester af gammel kølepasta uden at beskadige kernen?

> man bruge isopropyl-alkohol eller lignende?

Ja, jeg har lige renset 2 CPUer med isopropyl alkohol og en gammel
undertrøje. Det virkede fint, så gå du bare igang.

Devast8or