Død
Fra : Familien Pedersen

Dato : 29-07-03 12:00

Hejsa,
min pc er gået helt kold, der sker absolut intet når jeg prøver at
starte den. Jeg har prøvet at skifte strømforsyningen, men det hjalp
ikke. Gode råd søges !!!!

Venlig hilsen Søren

Fra : Jens C. Hansen [Oden~

Dato : 29-07-03 12:35

Familien Pedersen (slet PRN81) wrote:

> min pc er gået helt kold, der sker absolut intet når jeg prøver at
> starte den. Jeg har prøvet at skifte strømforsyningen, men det hjalp
> ikke.

Et par skud i tågen:
- stikket til powerknappen er faldet af.
- processoren er futtet af i sommervarmen.

> Gode råd søges

Lad os få en (så omfattende som muligt) liste over hardwaren.

Fra : Leony

Dato : 29-07-03 13:09

"Jens C. Hansen [Odense]" <greylion@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Lad os få en (så omfattende som muligt) liste over hardwaren.

Evt også en beskrivelse af hvad der skete.

Var det efter en genstart?
Havde den stået natten over og kunne så ikke starte næste morgen?

Selv ting der synes uvæsentlige kan være vigtige (akkurat som i en
mordsag).

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Søren Blom

Dato : 29-07-03 15:12

"Leony" <leony@REMOVETHIScyberjunkie.dk> skrev i

> Selv ting der synes uvæsentlige kan være vigtige (akkurat som i en
> mordsag).

Dette lyder mere som et selvmord

--
VH