/ Forside / Teknologi / Hardware / Andet hardware / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Andet hardware
#NavnPoint
tedd 22408
refi 21484
Klaudi 14878
o.v.n. 12736
severino 10876
Fijala 9709
peet49 7935
Gambrinus 7284
emesen 6789
10  pallebhan.. 6757
Sådan endte sagen med Folehaven
Fra : Lotte


Dato : 29-07-03 07:48

Hej alle.
Sagen i korte træk:
Der blev indleveret en pc hvor grafikkortet ikke virkede. Forretningen fik
grafikkortet til at virke, men samtidig slettede forretningen hele
harddisken. Jeg skrev et klagebrev og krævede erstatning. Det var vist det i
korte træk.

Udfaldet blev, at forretningen ringede og beklagede den dårlige service og
ville indgå et forlig. Vi har godt nok ikke fået penge retur, men varer for
pengene. På den måde vinder både forretningen og jeg, da jeg har fået varer
for 1800 kr og forretningen sikkert kan afskrive det som tab. Så venner -
det betaler sig at klage hvis men føler sig dårligt behandlet.
Tak til alle som har været søde med råd og kommentarer.

Hilsen Lotte



 
 
Peter Sepstrup (29-07-2003)
Kommentar
Fra : Peter Sepstrup


Dato : 29-07-03 12:23

Lotte skrev:

> Udfaldet blev, at forretningen ringede og beklagede den dårlige service og
> ville indgå et forlig. Vi har godt nok ikke fået penge retur, men varer
> for pengene. På den måde vinder både forretningen og jeg, da jeg har fået
> varer for 1800 kr og forretningen sikkert kan afskrive det som tab. Så
> venner -
> det betaler sig at klage hvis men føler sig dårligt behandlet.
> Tak til alle som har været søde med råd og kommentarer.

Godt! tak fordi du følger op på det... det er så træls med sager man aldrig
for afslutningen på
--
Mvh. Peter.
___________________________________
www.SepstrupNET.dk & www.PHP-FAQ.dk

CS (29-07-2003)
Kommentar
Fra : CS


Dato : 29-07-03 10:50


"Lotte" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse
news:3f261888$0$13220$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> Udfaldet blev, at forretningen ringede og beklagede den dårlige service
og
> ville indgå et forlig. Vi har godt nok ikke fået penge retur, men varer
for
> pengene. På den måde vinder både forretningen og jeg, da jeg har fået
varer
> for 1800 kr og forretningen sikkert kan afskrive det som tab. Så
venner -
> det betaler sig at klage hvis men føler sig dårligt behandlet.
> Tak til alle som har været søde med råd og kommentarer.

Hvordan gik det med de mistede data, fik i genskab dem?

- CS

> Hilsen Lotte
>
>


---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.504 / Virus Database: 302 - Release Date: 24-07-2003


Lotte (29-07-2003)
Kommentar
Fra : Lotte


Dato : 29-07-03 11:37

Nogle ting har vi da mistet, så ærgeligt var det da. Med lidt hiv og sving
fik vi smidt næsten alt ind igen.


"CS" <cs@sleDELETEepy.dk> wrote in message
news:3f264341$0$83068$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Lotte" <ca@azlan.dk> skrev i en meddelelse
> news:3f261888$0$13220$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> > Udfaldet blev, at forretningen ringede og beklagede den dårlige service
> og
> > ville indgå et forlig. Vi har godt nok ikke fået penge retur, men varer
> for
> > pengene. På den måde vinder både forretningen og jeg, da jeg har fået
> varer
> > for 1800 kr og forretningen sikkert kan afskrive det som tab. Så
> venner -
> > det betaler sig at klage hvis men føler sig dårligt behandlet.
> > Tak til alle som har været søde med råd og kommentarer.
>
> Hvordan gik det med de mistede data, fik i genskab dem?
>
> - CS
>
> > Hilsen Lotte
> >
> >
>
>
> ---
> Outgoing mail is certified Virus Free.
> Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
> Version: 6.0.504 / Virus Database: 302 - Release Date: 24-07-2003
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177512
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408599
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste