Logitech SoundMan Z-540 4.1
Fra : Christof

Dato : 28-07-03 22:17

Hej Ng

Jeg har haft Logitech SoundMan Z-540 højtalerne i ca. et års tid nu men jeg
syntes ikke jeg har fået dem til at spille helt perfekt endnu, jeg tror det
har en del med placeringen at gøre. Hvad er den bedste placering for
højtalerne (en subwoofer og 4 satelitter) og hvad betyder den knap som
hedder "M3D"? Når den er trykket i bund er det som om lyden i de bagerste
højtalere blive meget svagere.

Mvh
Christian

Fra : krammefyr

Dato : 05-08-03 09:59

Hej,

Har selv Z-560 og er meget tilfreds med dem,

forstår ikke helt spørgsmålet til placering, men M3D knappen er til at få
sourround lignende lyd, hvis dit lydkort ikke har udgang til 4 højtalere
(foran og bag)

Hilsen

Søren Jensen