Lexmark Z35
Fra : Slorup

Dato : 27-07-03 23:04

Hej alle sammen.

Er der nogen derude der har erfaringer med ovennævnter printer?.

Eller "billige Lexmark printere som sådan. Jeg tænker med hensyn til blæk
patron priser, holdbarhed osv.

Den er på bud hos Elgiganten til kr. 399.

Takker.

Søren

Fra : JRS

Dato : 28-07-03 00:14

"Slorup" <aaa@sss.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> patron priser, holdbarhed osv.
>
> Den er på bud hos Elgiganten til kr. 399.

Har z25'eren som tit er på tilbud til omkring de 200-300 kr ..
Printeren laver streger og patronerne koster en formue .. Er billigere at
købe en ny printer end at gi den nye patroner..

MVH
JRS

Fra : anders pedersen

Dato : 28-07-03 09:05

"JRS" <jrsFjernMig@kvalme.dk> wrote in message news:<bg1m2m$jkj2i$1@ID-160710.news.uni-berlin.de>...
> [...]
> Printeren laver streger og patronerne koster en formue .. Er billigere at
> købe en ny printer end at gi den nye patroner..

Så er det godt der er noget der hedder refil kits så man kan
genopfylde dem i stedet.Overvejer selv at købe den fordi jeg allivel
skal ud at købe nye partroner og en printer er en billig løsning.
Hvis en partron læaver streger er der noget galt med dyserne.

Har set at kvickly har tilbud på en epson til 299.
Partroner der er hvis billigere end til lexmark