Brænde ISO
Fra : Allan Pedersen

Dato : 27-07-03 18:21

Hej

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får noget fornuftigt ud af en
ISO fil?

Venlig hilsen

Allan

Fra : Lars Grau

Dato : 27-07-03 18:54

Det er nok den forkedte gruppe, men du skal bruge et program som hedder
daemon, og det kan hentes på www.download.com, i det program kan man så
ligge den ISO fil som du har ind i og derefter kan du brænde den som cd til
cd kopi´ring

Mvh

Lars

Fra : Kai Andersen

Dato : 27-07-03 18:59

CDRwin er også et glimrende proggy til dette.
De nyeste versioner af Nero kan vist også håndtere dem.

Fra : [SANTA]-Cinnober

Dato : 27-07-03 19:49

> [...]
> Hej
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får noget fornuftigt ud af

brug Alcohol 120% (det hedder der sgu´) til at brænde med.

Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-07-03 22:58

On Sun, 27 Jul 2003 19:20:40 +0200, Allan Pedersen <a_pedersen@adslhome.dk>
wrote:

> Hej
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man får noget fornuftigt ud af
> [...]

Der er mange forskellige måder at gøre det på. Alle nyere brænder
programmer kan brænde en iso fil. Som LArs foreslår kan du også bruge
Deamon tool. Det er en form for virual cd drev så du kan installere og
bruge iso filen uden at brænde den først. Hvilket format er din iso fil?

/Thomas